מבזקיםפוליטי / מדיני

פעילי אם תרצו: "שימוש במחבל כעד משול לשימוש באייכמן נגד יהודים"

לאחר הודעת המשטרה על איסור קיום הפגנות מול בית הפרקליטה הצבאית הראשית ברמת השרון, הגיעו הבוקר (שלישי) פעילי אם תרצו למחות על רדיפת החיילים ועל האכיפה הבררנית. כזכור, בימים האחרונים החליטה המשטרה על איסור רעש גורף לאורך כל שעות היממה מול בית הפצ"רית, בהפגנה שנערכה אמש מול ביתה התבצע מעצר והשוטרים החרימו מגאפון למפגינים.

מהארגון מנמקים את ההחלטה להגיע להפגנה גם היום למרות האיסורים: "התברר כי לאור הקשיים בחקירת הלוחמים, שוקלים בפרקליטות הצבאית להשתמש במחבל חמאס אשר שימש כמפקד בכוח נוח'בה בטבח ה-7 לאוקטובר, בתור עד נגד חיילי צה"ל".

בניהו בן שבת, רכז פעילים ארצי בתנועת אם תרצו: "לא יכול להיות שהשכנים של הפצ"רית ברמת השרון ייהנו מפריבילגיות שאין לשכנים של ראש הממשלה ברחביה או לשכנים של אלי דלל בנתניה. לא ייתכן שהמשטרה מחרימה אמצעי רעש לאחר שבמשך שנה וחצי ממררים פעילי המחאה את חייהם של נבחרי הציבור של המחנה הלאומי ושכניהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוא מוסיף כי: "מי שחושב בפרקליטות הצבאית שרדיפת החיילים תימשך וקולו של העם יושתק, טועה טעות חמורה. נמשיך להשמיע באופן חוקי את זעקת העם. שימוש במחבל נוחבה כעד משול לשימוש באייכמן כעד במשפט נגד יהודים. זהו קו אדום מוסרי שהדעת לא סובלת, עם ישראל לא יסכים לכך!"

הפגנה מול בית הפצרית - תנועת אם תרצו
צילום: תנועת אם תרצו
צילום: תנועת אם תרצו

Back to top button