חדשות הארץמבזקים

הדיון בבג״צ פוצץ: מהומות על רקע תנאי הכליאה של מחבלי הנוח׳בה

סערה פרצה לפני זמן קצר (רביי) בדיון בבג"ץ בנושא סגירת מתקן שדה תימן. לאחר שעורך הדין של האגודה לזכויות האזרח דיבר על תנאי המחבלים הכלואים בשדה תימן, פרצו משפחות שכולות ופעילים בזעקות: "בושה" והשופטים בחרו להפסיק את הדיון.

בניהו בן שבת רכז משימות בתנועת אם תרצו, מארגנת משמרות המחאה בבג"ץ: "הפארסה בבג"ץ תסתיים במוקדם או במאוחר. תיאטרון הבובות של השופטים ייחשף לעיני כל. לא ניתן להם לתת פיתחון פה למייצגים של רוצחים מבלי שכל הציבור יידע על כך, תמו ימי רמיסת הציבור בבגץ!".

ממטה ״שומרים על החיילים״ נמסר: ״הדיון שמתקיים הבוקר בבג״צ הוא אבסורד ומתנה לסינוואר ולרוצחים. עצם קיום הדיון על תנאים משופרים למחבלי הנוחב׳ה שרצחו, אנסו וחטפו את ילדינו הוא כתם בל ימחה בתולדות בית המשפט ומערכת המשפט הישראלית. אסור לתת למצב הזה להימשך ויש לשחרר באופן מיידי את הלוחמים הגיבורים ולעצור ולבטל את הדיון ההזוי״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button