מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו בביקורו בבקו״ם: ״אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו״

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר, ונפגש עם מתגייסים לחיל השריון ולחיל ההנדסה הקרבית. בפתח הביקור, ראש הממשלה פגש את המתגייסים בשרשרת החיול רגע לפני עלייתם על מדים. לאחר מכן, ראש הממשלה קיים שיח עם המתגייסים והשיב על שאלותיהם.

ראש הממשלה נתניהו: ״אני נמצא עכשיו בבסיס קליטה ומיון עם חיילים שהתגייסו היום לשריון ולהנדסה הקרבית. אני מאחל לכם הצלחה גדולה מאוד, שמרו אחד על השני ושמרו על המדינה שלנו. אנחנו ממשיכים קדימה לניצחון. אני יודע שאזרחי ישראל נמצאים בדריכות, ואני מבקש מכם דבר אחד – לשמור על אורך רוח וקור רוח. אנחנו ערוכים הן להגנה והן להתקפה, אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו״.

עוד אמר ראש הממשלה למתגייסים: ״אני רוצה קודם לומר מילה לחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים: אתם הגב של האומה. אנחנו נותנים לכם את הגיבוי המלא, אנחנו גאים בכם, אנחנו מצדיעים לכם, אנחנו מגבים אתכם בכל צעד ובכל שעל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ואתם שמצטרפים היום, אתם מצטרפים היום לדור הניצחון. אתם מצטרפים לשני חילות שהיינו נוהגים לשיר אחרי מלחמת ששת הימים: 'השריון עשה היסטוריה׳ – וגם הנדסה קרבית. היום השריון וההנדסה הקרבית עושים היסטוריה. פשוט משנים את פני המערכה.

אתם מובילים את ההכרעה בתמרון הקרקעי, וכולם, כל מי שחשב שעבר זמנם ובטל זמנם, כולם היום מורידים את הכובע ואומרים ׳עבודה מדהימה׳. אתם באים לזרוע ההכרעה של מדינת ישראל״. לראש הממשלה התלוו ר׳ הסגל צחי ברוורמן, מזכירו הצבאי אלוף רומן גופמן, ר׳ אכ״א אלוף יניב עשור, קצין הנדסה ראשי תא״ל יואב טורחנסקי, קצין שריון ראשי תא״ל אוהד מאור ומפקדת מיטב אל״ם יפעת אשר.

נתניהו - בקו״ם
צילום: מעיין טואף/לע״מ
נתניהו - בקו״ם
צילום: מעיין טואף/לע״מ
נתניהו - בקו״ם
צילום: מעיין טואף/לע״מ
נתניהו - בקו״ם
צילום: מעיין טואף/לע״מ
נתניהו - בקו״ם
צילום: מעיין טואף/לע״מ

Back to top button