מבזקיםמשפטי/פלילי

תנועת אם תרצו דורשת להדיח את הפצ"רית בעקבות הסרטון משדה תימן

אמש (שלישי) הודלף סרטון לערוצי הטלוויזיה ובו לכאורה נראים לוחמים פוגעים במחבלי הנוחבה. לטענת תנועת אם תרצו, "מצפייה בסרטון ניכר כי מדובר בסרטון ערוך המחבר בין שני חלקים, חלק אחד מיום שלישי וחלק אחר מיום שישי." לאור הדברים, פנו היום (רביעי) בתנועת אם תרצו יחד עם הארגונים תורת לחימה, בוחרים בחיים, נכי צה"ל למען ביטחון ישראל וצעדת האימהות, במכתב לראש הממשלה ושר הביטחון בדרישה לפטר את הפמ"רית לאלתר.

במכתב כותבים ראשי הארגונים: "התחושה העולה מכשלים אלו היא שיש כאן מסע רדיפה מתוזמר בידי הפצ"רית, אשר שמה את כל יהבה כדי להרשיע בציבור את הלוחמים עוד טרם המשפט. לא יעלה על הדעת כי לוחמים שסיכנו את חייהם למען המדינה, ייתקלו במסע שיבוש הליכי חקירה חמור שכזה, אשר החל עוד כאשר רעולי פנים באו לעצור אותם."

עוד נאמר במכתב: "הפצ"רית לא ראויה לתפקידה, חוטאת לתפקידה וגורמת נזק עצום למדינת ישראל ולביטחון הלוחמים, בהפצת חומרים ערוכים המוציאים את דיבת הלוחמים. חומרים אלו כבר עשו את דרכם למשתמשים אנטישמיים והגיעו למיליוני צפיות. האם הפרקליטות הצבאית היא גוף שמטרתו לשרת את אויבי ישראל? אנו דורשים מכם לפטר אותה באופן מיידי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סרטון משדה תימן - עצורי נוח'בה
צילום מסך, ערוץ 12
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button