מבזקיםמשפטי/פלילי

הצהרת תובע נגד 3 תושבי ערערה שדקרו והיכו 3 צעירים בדירה בת"א

חוקרי תחנת תל אביב צפון סיימו לחקור אירוע אלימות ודקירות מיום 20.7.24, במהלכו, על פי החשד, חטפו החשודים את אחד הקרבנות. תחילת האירוע בקריאות שהתקבלו בתאריך 20.7.24 בשעה 01:38.במוקד 100 אודות אירוע אלימות רב משתתפים בבית ברחוב סלוניקי בתל אביב.

מהחקירה עלה כי על פי החשד בעת ששהו 3 הקרבנות, תושבי ערערה בתל אביב, בבית של חבר, הגיעו לבית קבוצה של שבעה אנשים, לרבות החשודים, גם הם תושבי ערערה בני 30,22 ,25, כאשר הם מצוידים בגז מדמיע, אלות סכינים ומוטות ברזל, תקפו באמצעותם את שלוש הקורבנות, דקרו את אחד הקרבנות פעמיים בגופו.

שלושה מהחשודים העלו את אחד הקרבנות שהותקפו לאחד הרכבים עימם הגיעו, ונסעו איתו עד לערערה. שם, הפשיטו ממנו את בגדיו והיכו אותו. כתוצאה ממעשיהם נגרמו לקרבנות חבלות בגופם לרבות פצעי דקירה. תוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר שני חשודים בערערה, כשהקרבן ברכבם, אולם כאשר החשודים זיהו את השוטרים, ברחו ונטשו את הקרבן על כביש עפר. השוטרים רדפו אחריהם והצליחו לעצור אותם. חשוד נוסף נעצר למחרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם השלמת חקירה מאומצת ומורכבת, שכללה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, הגישה השבוע פרקליטות המחוז הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש מחר כתב אישום ובקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button