חדשות הארץמבזקים

אל על מאריכה את מדיניות הביטולים לטיסות הממריאות עד 17 באוגוסט

בעקבות המצב הביטחוני, אל על מאריכה את מדיניות הביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד 17 באוגוסט. מדוברות אל על נמסר כי מאז יום חמישי הקודם, החברה הצליחה להוסיף כ-8,000 מושבים חדשים להשבת ישראלים הביתה תוך שמירה על הגשר האווירי, והציעה 132,000 מושבים סה״כ.

לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד יום ראשון, 4 באוגוסט כולל, לטיסה המתוכננת להמריא עד מוצאי שבת, 17 באוגוסט 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על. השוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. הנפקת השובר מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: LITE, CLASSIC ו-FLEX.

ניתן להנפיק שוברים עצמאית באתר אל על. לינק לביצוע הפעולה: https://www.elal.com/he/PassengersInfo/Pages/CreditSteps.aspx

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החברה ממשיכה לעשות כל שביכולתה על מנת להפעיל את לוח הטיסות כסדרו, ואף מתגברת טיסות ליעדים קרובים ביוון ובקפריסין במחיר אחיד של 283$ לטיסה בכיוון אחד מאתונה לתל אביב ו-228$ לטיסה בכיוון אחד מלרנקה לתל אביב, זאת על מנת לאפשר לכמה שיותר ישראלים לשוב ארצה. ניתן לעקוב אחרי התגבורים והתוספות היומיות באתר אל על או באמצעות הרשתות החברתיות. אם יחול כל שינוי בלוח הטיסות נעדכן באתר באתר אל על ובהודעת סמס אישית לנוסעים.

עוד נמסר מאל על כי תוספת טיסות תגבור והגדלת מטוסים בטיסות קיימות במחיר אחיד וקבוע, כמו גם הארכת מדיניות הביטולים המקלה, לטובת כלל הנוסעים הישראלים שנתקעו בחול לאחר שטיסתם בוטלה, התאפשרו הודות למאמצים יוצאי הדופן שנקטה אל על בימים האחרונים בתיאום יו״ר ועדת הכלכלה, משרד הכלכלה ומשרד התחבורה. מדוברות החברה ציינו: "אנו ממשיכים לפעול בתיאום עם רשויות הביטחון והתעופה ועושים את כל המאמצים לשמור על הגשר האווירי בין ישראל לעולם, גם בימים אלה."

Back to top button