מבזקיםמשפטי/פלילי

״היו עדות ליותר מ- 160 מקרי תקיפה״: כתב אישום נגד 5 סייעות בגן באילת

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד חמש סייעות מהגן של "אילנה קובר" באילת, בגין עבירות של הפרת חובה של אחראי והפרת חובת דיווח. הסייעות נאשמות שהיו עדות ליותר מ- 160 מקרי תקיפה, התעללות בקטינים וחבלה, והפרו את חובתן לדווח על כך.

הגננת ובעלת הגן, אילנה קובר, הורשעה לאחרונה לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון, בכ-360 מקרים של פגיעה גופנית ונפשית בקטינים. אילנה קובר תקפה פיזית 23 ילדים מתוך 26 ילדי הגן, וכל ילדי הגן היו חשופים לאלימות הבלתי פוסקת מצידה.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, הנאשמות רותי רפאל, רעות קובר ומרסל גואטה עבדו מספר שנים כסייעות בגן האילתי והיו בגן באופן יומיומי. הנאשמת עדי קבלו עבדה כשנה בגן והנאשמת אתי קובר, כלתה של הגננת אילנה, סייעה בגן לתקופה קצרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפי כתב האישום, הגננת אילנה קובר הודתה שתקפה את הפעוטות, צבטה את הפעוטות, היכתה אותם בידיה, בעטה בהם, הטיחה ילדים אל הרצפה ואל הכיסאות, האכילה פעוטות בכוח, חיתלה תינוקות ופעוטות בכוח ואירועים רבים נוספים. בכל המקרים, הפעוטות והתינוקות שהותקפו פרצו בבכי.

הנאשמות יחד היו עדות ליותר מ-160 מקרי תקיפה, בהם הפרו את חובתן למנוע התעללות בקטינים, חבלה בגופם או פגיעה אחרת בהם. בנוסף, הן הפרו את חובתן לדווח על עבירה שנעברה בקטינים ע"י האחראית על הקטינים.

Back to top button