מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: נאשם פרץ למשרד עורכת הדין, גנב תיקים והצית מסמכים

לפני כשבועיים, ביום שישי בבוקר (26.7), דווח למשטרה על התפרצות שארעה במהלך הלילה למשרד עורכת דין בירושלים. בעקבות כך, החלו חוקרי תחנת מוריה שבמחוז ירושלים בחקירת המקרה, תוך איסוף עדויות וממצאים במקום.

מחקירת המקרה עלה כי באותו הלילה, הגיע הנאשם אל המשרד ופרץ למקום. משם לקח לרשותו מספר תיקי לקוחות ומיד עזב. כעבור כחצי שעה, שב הנאשם בשנית למשרדה של עורכת הדין והצית מספר מסמכים שנטל ככל הנראה מתיקים שונים. לאחר מכן עזב שוב הנאשם את המשרד.

במסגרת חקירת המקרה בתחנת מוריה, נאסף בין היתר תיעוד ממצלמות האבטחה, שבו נראה הנאשם בשנות ה-40 לחייו ואותו זיהו החוקרים. בהמשך לכך, בתאריך 28.7 הוציאו החוקרים נגדו צו מעצר בבית המשפט. כבר באותו היום, הוא נעצר במקום מגוריו על ידי בלשי תחנת מוריה לחקירה במשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך חקירתו, נבחן הקשר בין הנאשם לבין לקוחותיה של עורכת הדין. חקירת המשטרה במחוז ירושלים חשפה שהנאשם מתגורר בביתו של אדם שאותה עורכת הדין ניהלה נגדו הליך חלוקת רכוש בתיק גירושין. כמו כן נבחן בין היתר מכשירו הנייד, שם איתרו חוקרי המשטרה תמונה אותה צילם הנאשם בעת ששהה בתוך המשרד שאליו פרץ.

פרט לנאשם זה, עצרה המשטרה לחקירה מספר חשודים נוספים במעורבות או בקשר למעשיו של הנאשם, ועניינם נבחן בימים אלו. מעצרו של הנאשם הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט מעת לעת, במטרה למצות את פעולות החקירה ולהגיע לחקר האמת.

בימים האחרונים הושלמה החקירה במשטרה. היום הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום נגד הנאשם בגין עבירות של פריצה לבנין וביצוע גניבה, היזק לרכוש במזיד, גניבה, שמוש פחזני באש או בחומר דליק. לצד כתב האישום, הגישה התביעה המשטרתית בקשה להורות על המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

משרד - נזק
צילום: דוברות המשטרה
משרד - נזק
צילום: דוברות המשטרה
משרד - נזק
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button