חדשות הארץמבזקים

נתניהו בפגישה עם ראשי רשויות: "יש לחזק עוד יותר את הביטחון ביהודה ושומרון וביישובי קו התפר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ה') עם ראשי הרשויות של יהודה ושומרון, בקריה בתל אביב ושמע מראשי הרשויות על הצרכים האזרחיים והביטחוניים השונים ועל החשש מהשפעת הסנקציות על ההתיישבות.

ראש הממשלה אמר כי יש לחזק עוד יותר את הביטחון ביהודה ושומרון וביישובי קו התפר. רה"מ נתניהו ציין כי צה"ל מבצע עבודה חשובה מאוד בחודשים האחרונים בפגיעה בארגוני הטרור ביו"ש המאפשרת מרקם חיים ביהודה ושומרון. בנוגע לסנקציות נגד המתיישבים והארגונים ציין רה"מ נתניהו כי הוא רואה זאת בחומרה רבה ואמר כי "אנו פועלים על מנת לבלום זאת". עוד הוסיף: "זה עניין של מדינת ישראל כולה ולא רק יו"ש".

ראשי הרשויות הביעו תמיכה חזקה בראש הממשלה בהמשך הלחימה ובעמידתו האיתנה מול הלחצים מבית ומחוץ. וכן, חיזקו אותו, את רעייתו שרה ואת בני משפחתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפגישה השתתפו ר' מועצת יש"ע ור' מועצת בנימין ישראל גנץ, ר' מועצת אורנית אור פירון זומר, ר' מועצת אלפי מנשה שי רוזנצוויג, ר' מועצת אפרת דובי שפלר, ר' העיר אריאל יאיר שטבון, ר' מועצת בית אל שי אלון, ר' מועצת בית אריה שרון אלפסי, ר' העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ר' מועצת גבעת זאב יוסי אסרף, ר' מועצת גוש עציון ירון רוזנטל, ר' מועצת הר חברון אלירם אזולאי, ר' מועצת חברון אייל גלמן, ר' העיר מעלה אדומים גיא יפרח, ר' מועצת קדומים עוזאל ותיק, ר' מועצת קרני שומרון יהונתן קוזניץ, ר' מועצת שומרון יוסי דגן, ר' מועצת שער שומרון אבי רואה, מזכ"ל תנועת אמנה זאב (זמביש) חבר ומנכ"ל מועצת יש"ע עומר רחמים.

רוה"מ בפגישה עם ראשי קשויות מאיו"ש
צילום: מעין טואף / לע״מ
רוה"מ בפגישה עם ראשי קשויות מאיו"ש
צילום: מעין טואף / לע״מ
רוה"מ בפגישה עם ראשי קשויות מאיו"ש
צילום: מעין טואף / לע״מ

Back to top button