חדשות חוץמבזקים

אין ניצולים: מטוס התרסק בברזיל, 62 נוסעים ואנשי צוות נהרגו

אסון תעופה התרחש היום (שישי) בברזיל כאשר מטוס נוסעים שהופעל על ידי חברת התעופה הברזילאית VoePass התרסק במדינת סאו פאולו. המטוס, שהיה בדרכו לנמל התעופה הבינלאומי גוארולהוס בסאו פאולו, נשא על סיפונו 62 אנשים, בהם 58 נוסעים וארבעה אנשי צוות. על פי דיווחים, המטוס התרסק באזור מגורים בעיר וינהדו, כאשר עדי ראייה סיפרו על פיצוץ עז ואש שהתפשטה במהירות באזור.

כוחות כיבוי אש, משטרה, צבא והרשויות להגנה אזרחית הוזעקו במהרה לאזור ההתרסקות והחלו בפעולות חילוץ וכיבוי. בעוד פרטי ההתרסקות והנסיבות המדויקות עדיין נחקרים, לא ברור בשלב זה כמה אנשים נפגעו או נהרגו באירוע הטרגי. חברת התעופה VoePass טרם סיפקה פרטים רשמיים על מצבם של הנוסעים ואנשי הצוות, אך נעשים מאמצים לאסוף מידע מדויק ממקום האירוע.

בזמן שהידיעה על ההתרסקות הגיעה לנשיא ברזיל, לואיז אינסיו לולה דה סילבה, במהלך אירוע בדרום המדינה, הוא ביקש מהקהל לעמוד לדקת דומיה לזכרם של קורבנות ההתרסקות. בנאומו אמר הנשיא כי נראה שכל הנוסעים ואנשי הצוות במטוס נספו, אך לא פירט כיצד המידע הזה התקבל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה המטוס בשמים כשהוא מסתחרר באוויר, מתרסק על הקרקע ועולה בלהבות. בתיעוד אחר נראים שרידי המטוס מפוזרים לצד גופותיהם של חלק מהנוסעים.

בשעה זו, כאשר משפחות רבות בסאו פאולו ממתינות בדאגה למידע על יקיריהן, כוחות הביטחון ומומחי התעופה בברזיל פועלים לחקור את סיבת ההתרסקות.

Back to top button