איראןמבזקים

יועצו של חמינאי: "איראן השלימה את כל ההכנות לתגובה הנחרצת"

במהלך ימים של מתיחות גוברת במזרח התיכון, פרסם עלי שמח'אני, יועצו הפוליטי של מנהיג המהפכה האסלאמית, הצהרה חריפה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), בה הוא מבקר את ישראל על פעולותיה האחרונות בעזה ובאיראן. שמח'אני, ששימש בעבר כמזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן, הגיב על הפגזת בית הספר "אל-תבעין" בעזה ועל חיסולו של השהיד איסמאיל הנייה באיראן. לדבריו, המטרה היחידה של ישראל בהרג "המתפללים" בבית הספר בעזה ובחיסול הנייה היא הצתת מלחמה וסיכול השיחות להפסקת אש.

בפוסט שפרסם ברשת, שמח'אני הדגיש כי איראן נקטה בצעדים משפטיים, דיפלומטיים ותקשורתיים כדי להבטיח עונש קשה ל"ישות שאינה מבינה אלא את שפת הכוח", כפי שהוא תיאר את ישראל. על פי דבריו, מדובר בתגובה נחרצת לפעולות הישראליות שנועדו, לדעתו, לעורר עימותים ולהכשיל את מאמצי הפסקת האש המתנהלים מזה זמן מה.

שמח'אני כתב: "המטרה היחידה של הישות הציונית בהריגת מתפללי בית הספר בעזה ובהתנקשות בשהיד איסמאיל הנייה באיראן היא הצתת המלחמה וסיכול השיחות להפסקת האש. התהליכים המשפטיים, הדיפלומטיים והתקשורתיים כבר הוכנו על מנת להנחית עונש כבד על הישות הציונית שאינה מבינה אלא את שפת הכוח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button