מבזקיםספורט

לאחר הזכייה בכסף: נתניהו שוחח עם נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שבת) עם בנות נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, שזכו במדליית כסף באולימפיאדת פריז 2024. נתניהו אמר למתעמלות: ״אתן נהדרות. אתן הבאתן גאווה וכבוד למדינת ישראל בהיקף שקשה לתאר אותו. השלמתן ל-7 מדליות, וזה פשוט בזכות הכישרון, המאמץ והיחד שלכן – והיחד שלכן עם המדינה. אני רוצה לברך אתכן, אני גאה בכן – כל המדינה גאה בכן. אתן פשוט נבחרת הנפלאות. כל הכבוד לכן״.

עוד הוסיף ראש הממשלה: ״אני רוצה להגיד לכן גם שההופעה הייתה מרתקת. אנחנו היינו צמודים, רעייתי ואני הסתכלנו על כל רגע ורגע ופשוט הדהמתן את כולנו. ולבוא אחרי סין, איך אומרים – ׳יש עוד לאן לשאוף׳, אבל לא להרבה. אתן מבחינתי שוות זהב, כל אחת מכן וכולכן ביחד״. המתעמלות אמרו לראש הממשלה כי הן מאוד גאות לייצג את המדינה והודו על ברכותיו.

נשיא המדינה יצחק הרצוג גם התקשר לברך את הנבחרת על זכייתן. ״בנות מדהימות אני חייב להגיד שזה היה מרגש, רותקנו״, אמר והוסיף: ״אתן יפיפיות- איזה דיוק, איזה יופי, איזה ריתמיקה. ממש מושלם! תודה לכם. הבאתן נחת לעם ישראל. כל הכבוד לכן וגם לאיילת וכל הצוות הנהדר, עבדתם על זה כל כך קשה. תודה גם להורים ולמשפחות שמלווים אתכם כבר שנים, יום יום שעה שעה בהכנות לאירוע הזה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר כי ״אז כל הכבוד לכם אתן ממש גאווה נפלאה, ואני מקווה שזה יביא לשבוע של בשורה במיוחד בנושא החטופות והחטופים, שאני מתפלל יחד איתכם ועם כל עם ישראל שיחזרו הביתה ושנראה ימים של שקט ושלווה. אז חיבוק גדול ותודה רבה לכם. המתעמלות השיבו לנשיא: ״תודה רבה על המילים החמות. זה באמת כבוד גדול וגאווה לייצג את המדינה, אנחנו מאד שמחות ונרגשות שהצלחנו להביא את המדליה הזו״.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
צילום מסך מהרשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27א׳
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button