מבזקיםפוליטי / מדיני

לוין בפנייה לאו"ם: "לא להתעלם מהזוועות שעברו ילדים רבים בישראל"

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין, פנה היום (ראשון) במכתב ליושב ראש הוועדה לזכויות הילד של האו״ם, (CRC) , וליוניסף, קרן החירום הבין-לאומית של האו"ם לילדים, (UNICEF), בעקבות דו״ח שפרסם משרד המשפטים על מצב הילדים והנוער בישראל כתוצאה מהמלחמה שנבעה ממתקפת הטרור הנוראית ב-7 באוקטובר 2023, שביצע ארגון הטרור חמאס.

הדו"ח מתאר את גודל הנזק והסבל הבלתי נתפס שנגרם לילדים ובני נוער בישראל במהלך טבח השביעי באוקטובר ובמהלך המלחמה. הדו״ח מפרט את הפגיעות הקשות שנגרמו לילדים ולבני נוער אשר רבים מהם נרצחו, נחטפו, התייתמו מהוריהם, חוו פציעות קשות בגוף ובנפש, ונעקרו מבתיהם. רק לפני מספר ימים נרצחו 12 ילדים צעירים ועשרות נפצעו מפגיעת טיל ישיר של חיזבאללה במגרש כדורגל בו שיחקו. הדו"ח גם מדגים את ההתקפות הבלתי פוסקות של ארגוני הטרור של חמאס וחיזבאללה, שגרמו לנכויות פיזיות ונפשיות לכמעט 20,000 ילדים, שיישאו את הצלקות הללו עד סוף חייהם.

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: ״אני רואה חשיבות עליונה להביא לכך שהנתונים המזעזעים המובאים בדו״ח יובאו לידיעת רבים בעולם, בדרך שלא תאפשר לארגונים בין לאומיים העוסקים בזכויות ילדים, להתעלם מהזוועות שעברו ילדים רבים בישראל. אמשיך לתבוע צדק עבור ילדינו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יריב לוין - כנסת
ארכיון.צילום: נועם מושקוביץ / דני שם טוב, דוברות הכנסת
יוניסף מתורגם

Back to top button