מבזקיםצבא וביטחון

תעודת הוקרה לשוטרים שחיסלו את המחבל שביצע את הפיגוע בחולון

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מ"מ המפכ"ל ניצב אבשלום פלד, ומפקד מחוז ת"א ניצב פרץ עמר, העניקו היום (ראשון) תעודות הוקרה לשוטרים שחיסלו את המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בחולון בשבוע שעבר. השר והמפכ״ל הודו לשוטרים ושיבחו אותם על פעילות ההרואית, חתירתם למגע ונחישותם שמנעה אסון כבד יותר.

השר בן גביר: ״המלחמה שלנו היא לא נגד חמאס, חיזבאללה ואיראן, אלא גם כאן בבית, נגד מחבלים ארורים שרוצים לחסל אותנו ולפגוע בנו. הם שונאים אותנו בגלל דבר אחד, בגלל שזו מדינת ישראל והם רוצים למחוק אותה. כתוב ש"כל המציל נפש כאילו הציל עולם ומלואו", ולחשוב כמה נפשות הצלתם, זה פשוט מרגש."

השר הוסיף: "בפעולה אחת שלכם, חדה, חתרתם למגע באומץ לב וגבורה. ככה אנחנו רוצים את השוטרים שלנו: חדורי שליחות, חדורי מוטיבציה. אתם מגינים לנו על הבית. עשיתם פעולה באמת הירואית, יישר כח גדול לכם ולמשפחות שלכם. תודה רבה לכם!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניצב אבשלום פלד: ״ברגעים שבהם הכל תלוי בקור רוח, באומץ לב ובתגובה נחושה, מילאתם את מהות תפקידנו כשומרים והמגנים האמיתיים של הציבור ועל ידי ניטרולו המהיר של המחבל, מנעתם פגיעה נוספת בחפים מפשע ואסון גדול עוד יותר. התפקוד שלכם ברגעים הראשונים של הפיגוע, הוא עדות חיה להקרבה, מקצועיות, נחישות וחתירה למגע בלתי מתפשרת להבטחת ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל. תודה לכם על המסירות והגבורה שהפגנתם. אנו גאים בכם ומוקירים אתכם על פועלכם״.

ניצב פרץ עמר: ״משטרת ישראל נמצאת בדריכות גבוהה ובמוכנות מתמדת בתקופה האחרונה, והראיה לכך- תגובה מהירה ומקצועית של שוטרי המחוז , אשר חתרו למגע וניטרלו את המחבל. מחוז תל אביב ממשיך בפעילות מאומצת על מנת לספק בטחון לתושבי העיר ולאורחיה, בדגש לפעילות של ביטחון שוטף ואיתור ומעצרם של שוהים בלתי חוקיים. אנחנו נמשיך בפעילות מוגברת לשמירת שלום הציבור ובטחונו״.

תעודות הוקרה לשוטרים שחיסלו מחבל  - פיגוע בחולון
צילום: לשכת השר לביטחון לאומי ודוברות המשטרה

Back to top button