מבזקיםמשפטי/פלילי

מאות הפגינו בבית ליד בעת הדיון על החשודים – צוות טלוויזיה הותקף

מאות מפגינים היום (ראשון) בבית ליד, בסמוך לדיון על הארכת מעצר הלוחמים החשודים בפגיעה במחבלי נוחב׳ה בשדה תימן. את ההפגנה יזם מטה ״שומרים על החיילים״ המסייע למשפחות לוחמי שדה תימן וכוח 100 וללוחמים עצמם.

המפגינים במקום קראו לשחרר את הלוחמים העצורים, וטענו כי מדובר ב״מעצר הזוי שלא היה צריך לקרות בזמן מלחמה״. בנוסף, הדוברים במקום, ביניהם חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, התייחסו לכך שהטענות נגד החיילים הופרכו כבר מספר פעמים בדרכים שונות.

״הפרקליטות מנסה לתפור כאן תיק״, אמרו במטה ״שומרים על החיילים״. ״הראיות מתפוררות אחת אחרי השניה ובכל זאת הפרקליטות בוחרת שוב ושוב להאריך את מעצר הלוחמים״. לדבריהם, ״מדובר בלוחמים שעזבו את הבית בשביעי לאוקטובר ועושים הכל כדי להגן על מדינת ישראל. אנחנו חייבים לתת להם גב ולעמוד מאחוריהם. נמשיך לבוא למחות על כבודם של לוחמינו הגיבורים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך ההפגנה, צוות צילום של ערוץ 13 שסקר את האירוע, ספג איומוי וקללות. מהערוץ נמסר: "חדשות 13 מגנה בכל תוקף את האלימות שהופגנה הערב בידי מפגינים קיצוניים נגד הכתב מאיר מרציאנו, הצלם דודי לזר ואיש הסאונד גיא ברקאי. הצוות, ששידר מהמחאה בבית ליד, ספג איומים וקללות, זריקת חפצים לעברו ושפיכת מים. בין הקריאות המבחילות שהופנו כלפי צוות חדשות 13: "בוגדים, מרציאנו בוגד". הצוות ביקש להודות למשטרה על תגובה מהירה וחילוצם משטח ההפגנה."

הפגנת בבית ליד - מחאה על מעצר חשודים - פרשת שדה תימן
צילום: איציק שאג
צילום: איציק שאג

Back to top button