חדשות הארץמבזקים

חטפו פעוטות מאמם והסתירו אותם בדירה: האבא נעצר ביחד עם 2 סייענים

בחודש שעבר (31.7), התקבלה תלונה בתחנת שלם שבמחוז ירושלים, אודות חשד להפרת הסדרי ראיה בן בני זוג בהליך גירושין, תושבי מזרח ירושלים והיעלמות פעוטות. האם מסרה כי אב המשפחה לקח את ילדיה הפעוטות, בני שנה וחצי ושנתיים וחצי במסגרת הסדרי הראייה הקיימים, ולא החזיר אותם כמתחייב.

מיד עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה, שבמסגרתה שוטרי תחנת שלם ביצעו פעולות רבות ומגוונות בכדי לאתר את מקום הימצאם של הפעוטות, ולהגיע לחקר האמת בנוגע להיעלמותם.

כבר בראשית החקירה, התברר כי האב בשנות השלושים לחייו, תושב מזרח ירושלים, מסתיר את הילדים מהאם. האב החשוד נעצר לחקירה על ידי שוטרי מחוז ירושלים, וטען בפני השוטרים שאינו יודע איפה הילדים ולדבריו הם נעלמו. בנוסף האשים את האם בהיעלמותם. מעצרו הוארך בבית המשפט נוכח החשדות לכך שהוא אחראי להעלמתם במכוון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשבוע שעבר, התקבלה אינדיקציה למקום הימצאותם של הפעוטות בבית מגורים בשכונת מ.פ שועפאט שבמזרח ירושלים. שוטרי תחנת שלם יחד עם כוחות יס"מ מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב עוטף ירושלים הגיעו לדירה שבה הוחזקו. הילדים נמצאו בריאים ושלמים, והשוטרים נשאו אותם על ידיהם מחוץ למ.פ שועפאט, וחבשו לראשם את קסדותיהם בכדי להגן עליהם. בהמשך הם הועברו לגורמי הרווחה להמשך הטיפול בהם.

במהלך הפעילות המשטרתית לחילוץ הילדים, כוחות המשטרה נתקלו בהפרת סדר אלימה שכללה יידוי אבנים לעברם. כתוצאה מכך, נפגע אחד מלוחמי היס"מ ברגלו, נפצע קלות וטופל בשטח. הכוחות נאלצו להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר על מנת לחלץ את הילדים בבטחה מהשטח ולהשלים את המשימה.

במסגרת החקירה שהתנהלה במשטרה בימים האחרונים, עצרו שוטרי תחנת שלם שני חשודים נוספים בני 49 ו- 69, תושבי סילוואן שבמזרח ירושלים בחשד למעורבותם בחטיפת הפעוטות והסתרתם.

מהחקירה במחוז ירושלים עולה כי אב המשפחה יצר עם שני החשודים הנוספים קשר, ובאמצעותם העביר את הפעוטות לדירת מסתור במ.פ שועפט במטרה להסתירם מאמם. שם הם שהו, עד לאיתורם וחילוצם על ידי המשטרה כאמור. עוד עולה מהחקירה במשטרה כי החשודים שנעצרו יצרו לילדים מצג שווא שקרי כי אמם כבר אינה בין החיים, זאת בכדי להסביר להם את הסיטואציה שנוצרה.

עם מיצוי החקירה במחוז ירושלים וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשודים, הוגשה היום הצהרת תובע כנגד האב ושני החשודים הנוספים שנעצרו. בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

שועפאט
צילום: דוברות המשטרה
שועפאט
צילום: דוברות המשטרה
שועפאט
צילום: דוברות המשטרה
שועפאט
צילום: דוברות המשטרה
שועפאט
צילום: דוברות המשטרה
שועפאט
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button