מבזקיםמשפטי/פלילי

במהלך סופ״ש אחד: 3 ניסיונות של הברחת סמים בשווי 2 מיליון ש"ח

המאבק המתמשך של רשות המיסים ומשטרת ישראל רושם הצלחות נוספות תוך פחות מ- 48 שעות. בסוף השבוע האחרון, בזכות ערנות של בודקי המכס וחוקרי יחידת הסמים של המכס במעבר ע"ש רבין באילת ושיתוף פעולה הדוק עם שוטרי ימ"ר נגב ומרחב אילת, סוכלו שלושה ניסיונות להבריח סמים לשטחי הארץ.

שלושה מקרים שונים, דפוס פעולה אחד: רכב שעושה דרכו מירדן לישראל ובו מוסתרים היטב סמים במקומות שונים, מעורר את חשדם של בודקי המכס באילת ונעצר. ברכבם של בני זוג, תושבי רהט, איתרו הבודקים 27 ק"ג סמים מסוג מריחואנה. חוקרי היחידה המרכזית של מרחב נגב פתחו נגד השניים בחקירה, מעצרם הוארך בשלושה ימים.

במקרה אחר, נעצרו לבדיקה שגרתית ברכבם שני תושבי טירה, במהלכה חשפו בודקי המכס כ-50 ק"ג סמים מסוג חשיש. השניים נעצרו לחקירה על ידי שוטרי מרחב אילת, מעצרם הוארך על ידי בית משפט השלום באילת ביומיים. במקרה נוסף, חשפו בודקי המכס כ- 9 ק"ג סמים מסוג חשיש, שהוסתרו ברכב בו שהו שני תושבי הפזורה, שנעצרו אף הם והובלו לחקירה במשטרת מרחב אילת, מעצרם הוארך ביומיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד בתום כלל פעולות החקירה, ובהתאם לראיות שייאספו נגד החשודים, יועברו הממצאים לעיון על ידי פרקליטות מחוז הדרום והתביעה המשטרתית על מנת לבחון הגשת כתבי אישום כנגד החשודים.

סמים
צילום: דוברות המשטרה
סמים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button