מבזקיםצבא וביטחון

שתי מיגוניות שפותחו על ידי פיקוד העורף, הוצבו היום בטירת כרמל

עיריית טירת כרמל ופיקוד העורף הציבו היום (שלישי) בעיר שתי מיגוניות, זאת בהמשך לפגישות שקיים ראש העיר, דודו כהן עם מפקדי פיקוד העורף בחודשים האחרונים. באגף הביטחון של העירייה מדגישים, כי המיגוניות אינן מהוות תחליף למקלט או לממ"ד, וכי הן נועדו לספק מענה ראשוני לעוברי הדרך הנמצאים בשטחים פתוחים שבהם לא קיימות אפשרויות מיגון אחרות.

יודגש, כי המיגוניות אינן מיועדות לתת מענה לתושבים השוהים בבתיהם ואינם יכולים להגיע למיגונית בתוך 60 שניות מהישמע ההתרעה. בכל מקרה של אזעקה, יש לפעול על פי הנחיות "הכי מוגן שיש" של פיקוד העורף.

המיגוניות בטירת כרמל הוצבו בשתי נקודות שאושרו על ידי פיקוד העורף: – מתחם הסקייטפארק, הסמוך למתנ“ס (רח׳ ז׳בוטינסקי). – בסמוך למרכז המסחרי הוותיק (רח׳ העצמאות).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר, דודו כהן: "מדובר בדגם של מיגוניות שפותחו על ידי פיקוד העורף, במטרה לתת מענה ראשוני זמין לתרחישי האיום על ישובים כמו טירת כרמל, שאינם נמצאים בקו העימות. חשוב לזכור שלא מדובר בתחליף למרחב מוגן תקני, דוגמת מקלט או ממ"ד, אלא למענה ראשוני בלבד. במקביל פועלת העירייה למגן את מוסדות החינוך בהתאם להנחיות פיקוד העורף ומשרד החינוך. אנא, המשיכו להיות ערניים ולעקוב אחר ההנחיות".

התקנת מיגוניות - טירת הכרמל
צילום: דוברות עיריית טירת כרמל
התקנת מיגוניות - טירת הכרמל
צילום: דוברות עיריית טירת כרמל
התקנת מיגוניות - טירת הכרמל
צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

Back to top button