חדשות הארץמבזקים

עיריית עכו הציגה למשרד הפנים תכנית התייעלות ואת הצורך בהלוואה

ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש, הציג השבוע את תוכנית ההתייעלות לרשות בפני הממונה על מחוז צפון במשרד הפנים, רוח' עינב פרץ. אל ראש העיר התלוו מנכ"ל העירייה, אזי לוי וגזבר העירייה, ראובן ויצמן. כמו כן, הוצגו תוכניות לפיתוח כלכלי. תוכנית ההתייעלות כוללת קיצוץ בפעולות כלליות ועלויות שכר.

בן שלוש: "בעקבות הגירעון שנוצר, הצגתי את הקשיים שאיתם מתמודדת העירייה והצורך שלנו בקבלת הלוואה. משרד הפנים הבין את החשיבות והצורך בהתייעלות והוא אף תומך בתוכנית זו. אני מבקש לדאוג לעובדים, ואני רואה בתפקידי שליחות. מוטלת עלינו החובה לשמור על הקופה הציבורית ולהתנהל בצורה טובה כמו חברה פרטית ולא בזבזנית. אני צופה לנו עתיד טוב יותר בהמשך".

בן שלוש הוסיף: "מהיום שנברתי לתפקידי, ראיתי לנכון לעלות לסדר יום את נושא הסייעות, המלוות הזמניות והקבועות שלא שולמו להן בעבר הזכויות המגיעות להן כחוק וזה מאוד מאכזב. אני מודע לחשיבות העניין ולמרות שסכומים אלה עשויים להביא לקריסת הארגון, אנו נעשה זאת בשלבים. אני מצפה מהעובדים היקרים להתאזר בסבלנות. אני מאמין בדרך ארוכה ונכונה. מה שהיה לא יהיה. הארגון יהיה מקצועי לטובת העיר והתושבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עריית עכו - ראש העיר
צילום: דוברות עריית עכו

Back to top button