חדשות הארץמבזקים

פורסם קו כחול להקמת היישוב נחל חלץ, שיחבר את גוש עציון לירושלים

היום (רביעי) סיים המנהל האזרחי את עבודתו המקצועית ופרסם קו כחול חדש ליישוב נחל חלץ בגוש עציון. פרסום הקו הכחול מאפשר להניע את הליכי הקמת היישוב נחל חלץ, אחד מהיישובים עליהם החליט הקבינט במסגרת הקמה של חמישה יישובים חדשים, בתגובה לצעדים של הרש"פ נגד מדינת ישראל והכרה החד צדדית של מספר מדינות במדינה פלסטינית.

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ׳: ״חיבור של גוש עציון לירושלים על ידי הקמת יישוב חדש הוא רגע היסטורי. כזכור, הקבינט המדיני בטחוני אישר לפני כחודשיים את הצעתי להקמה של חמישה יישובים חדשים ביהודה ושומרון."

עוד אמר סמוטריץ': "בעבודה מקצועית במנהלת ההתיישבות במשרד הביטחון ובמנהל האזרחי, עובדים מאז קשה למימוש ההחלטה ובין היתר קידמו את הקו הכחול החדש של נחל חלץ שיאפשר את המשך התנופה והבנייה של ההתיישבות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר הוסיף: "שום החלטה אנטי ישראלית ואנטי ציונית לא יעצרו את המשך פיתוחה של ההתיישבות. נמשיך להילחם ברעיון המסוכן של מדינה פלסטינית ולקבוע עובדות בשטח. זו משימת חיי ובע״ה אמשיך בה ככל יכולתי. אני מודה לאנשי המנהל האזרחי ומנהלת ההתיישבות על עבודתם הקשה והמסורה. יחד בע״ה נמשיך לעשות ציונות. נבנה, נפתח, נילחם וננצח.״

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל: ״לאחר הבשורה המרגשת להקמת הישוב, ואחרי שניתן שטח שיפוט למועצה, עכשיו גדל שטח הישוב למאות דונם. אנחנו נרגשים מהבשורה שיוקם ישוב חדש, מבוסס וגדול בארץ ישראל. תודה לשר סמוטריץ, לאנשי המקצוע במשרדו ובמועצה האזורית גוש עציון. הישוב החדש יצור את הקשר בין הגוש לירושלים, בין עציון לציון.״

בצלאל סמוטריץ׳
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳

Back to top button