מבזקיםמשפטי/פלילי

הוגשה הצהרת תובע נגד החשודה בביצוע רצח בן ה-6 בהרצליה

היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון של משטרת מחוז תל אביב פענחה את פרשת הרצח של ילד בן 6 בהרצליה. היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד החשודה בביצוע הרצח. ב-16 ביולי בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד משטרת מחוז תל אביב, אודות מציאת גופת ילד כבן 6 עם סימני אלימות קשים עליה בדירה בהרצליה.

כמו כן נמצאה בזירה גופת כלב עם סימני אלימות קשים מאוד. כוחות גדולים של משטרת גלילות וחוקרי זירה של מרחב ירקון, הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר הגיע לזירה וקיים הערכת מצב, בהשתתפות מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יחיאל בוהדנה. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב ירקון בפיקודו של סנ"צ עדי ברקוביץ.

זמן קצר לפני קבלת הדיווח, נעצרה על ידי שוטרי משטרת גלילות אימו של המנוח, אשר הגיעה לכניסה לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה עם גרזן, כאשר ידיה מגואלות בדם וניסתה להיכנס לקניון תוך שהיא תוקפת במקום את המאבטח באמצעות הגרזן. החשודה, בת 33,תושבת הרצליה, נעצרה והועברה לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החקירה ביצעו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה( יל"פ) במרחב ירקון פעולות רבות ומגוונות, גבו עשרות עדויות, ביצעו בדיקות פורנזיות משמעותיות ביותר והצליחו לגבש ראיות נגד החשודה בביצוע הרצח. מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב והיום, בסיום החקירה, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצרה של החשודה בחשד לרצח בנסיבות מחמירות, הרג בעל חיים ועבירות חמורות נוספות.

בימים הקרובים יוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשודה בגין עבירות חמורות ביותר ובקשה למעצרה עד תום ההליכים.

גרזן - כלי רצח - רצח ילד בן 6 - הרצליה
צילום: דוברות המשטרה
רצח ילד בן 6 - הרצליה - שוטרים בזירת הרצח
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button