מבזקיםמשפטי/פלילי

הצהרת תובע נגד 2 חשודים בהתפרצות לבית זוג מבוגרים בבני ברק

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן עצרו שוהה בלתי חוקי וחשוד נוסף בהתפרצות לבית של זוג מבוגרים בבני ברק, תוך ביצוע שוד וגניבת רכוש; עם סיום החקירה הוגשה בעניינם הצהרת תובע ומעצרם הוארך.

ב-11 ביולי התקבל דיווח במשטרת ישראל על שני חשודים שנכנסו מהחלון לדירה ברחוב סמטת אז"ר בבני ברק, גנבו רכוש ונמלטו מהמקום. שוטרי תחנת בני ברק- רמת גן הגיעו במהירות למקום ובמקביל נפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן שהחלו בביצוע מגוון רחב של פעולות חקירה. החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהותם של החשודים.

עם מעבר החקירה לגלויה ב-11 באוגוסט, בלשי היחידה ביצעו את מעצרם של שני החשודים, תושב קלקיליה בן 26 ותושב טייבה בן 23, והם הובאו לחקירה בגין שוד, התפרצות למגורים, כליאת שווא, כניסה לישראל שלא כחוק. על פי החקירה, החשודים הגיעו לאור יום, קפצו מעל גדר ונכנסו לבית, ללא כל היכרות מוקדמת עם הזוג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשודים החלו "להפוך" את הבית, גנבו רכוש כגון כסף מזומן וכלי כסף ונמלטו מהמקום ברכבם. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת. עם סיומה של החקירה הוגשה הבוקר (רביעי), הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשודים. מעצרם של החשודים הוארך הבוקר עד 16/8/24.

מעצר חשוד
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button