מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא קיים תפילה לשלום החטופים: "אתן גיבוי לכל מתווה לשחרורם"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ערכו היום (רביעי) תפילה לשלומם של החטופים, המוחזקים בשבי בידי ארגון הטרור חמאס, ברצועת עזה, במשך 313 ימים. התפילה אשר מתבססת על התפילה לשלום המדינה, נוסחה ע״י צבי זוסמן, אביו של בן זוסמן ז״ל, לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה. בתפילה השתתפו שרית וצבי זוסמן יחד עם ג׳ון ורייצ׳ל גולדברג, הוריו של הרש גולדברג פולין שמוחזק בשבי החמאס בעזה, ואביו של בנימין יהושוע נידהם ז״ל, לוחם הנדסה קרבית שנפל בקרב ברצועת עזה.

בפתח התפילה פנה אליהם נשיא המדינה ואמר: ״אני רוצה להגיד לכם תודה. תודה על הבנים הגיבורים שלכם, שנפלו על הגנת המולדת. גם הפצועים שביקרנו הבוקר, אמרו לנו שהם יצאו לקרב כדי להחזיר את הבנים והבנות החטופים בעזה. אין מצווה גדולה יותר מפדיון שבויים, זאת אימרה חשובה מאוד במקורותינו".

הנשיא הוסיף והדגיש: "אני אומר בצורה ברורה שהעובדה שאתם כאן, ביחד, אומרת הרבה מאוד, כי קול דמי אחינו ואחיותינו זועקים אלינו ממעמקי האדמה בעזה. והזעקה הזאת צריכה להדהד מקצה הארץ ועד קצהו, ובוודאי שבן ובנג׳י נהרגו כדי להביא את הרש הביתה, את הרש וחבריו. אנחנו רוצים לראות את הרש והחטופים כולם בבית הכי מהר שאפשר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא סיים את דבריו בכך שהזכיר כי: "אני הודעתי בצורה פומבית, שאני אתן גיבוי לכל מתווה לשחרור חטופים שיסוכם. ואני מקווה מאוד שיתחיל תהליך מחר, שיהיה משמעותי, דרמטי ופורץ דרך. הגיע הזמן לצעדים אמיצים, לאומץ של מנהיגים, לקבלת החלטות שתביא אותם הביתה. האחיות והאחים שלנו חיים שם, נמצאים שם, האחיות והאחים שלנו צריכים לבוא גם לקבורה משם. אנחנו צריכים להחזיר הביתה את כולם במהרה בימנו אמן, תודה רבה״.

נשיא המדינה - תפילה לשלום החטופים
צילום: מעיין טואף/ לע״מ
נשיא המדינה - תפילה לשלום החטופים
צילום: מעיין טואף/ לע״מ
נשיא המדינה - תפילה לשלום החטופים
צילום: מעיין טואף/ לע״מ
נשיא המדינה - תפילה לשלום החטופים
צילום: מעיין טואף/ לע״מ

Back to top button