מבזקיםספורט

מרגש: השוער שנפצע קשה בעזה העניק את הגביעים בגמר ליגות השומרון

יוסי סוכר, שוער קבוצת הכדורגל של בליגת השומרון של היישוב צופים, נפצע קשה במהלך שירותו הצבאי בעזה. למרות פציעתו הקשה, הוא הופיע בגמר ליגות השומרון, שם הפתיע את הקהל בהענקת הגביעים לאלופה, לאחר שראש מועצת שומרון יוסי דגן הזמין אותו להעניק ביחד את הגביעים לזוכים בגמר ליגות השומרון.

הגמר התקיים על רקע תקופה קשה, כאשר מחלקת הספורט של המועצה האזורית שומרון בחרה לקיים את המשחקים כדי לחזק את החוסן הקהילתי, זאת תוך כדי שיתוף פעולה עם הישובים והקבוצות השונות. המשחקים נמשכו במשך שלושה חודשים וכללו 94 משחקים בין 12 קבוצות.

יוסי סוכר, אשר שירת בגדס"ר אלכסנדרוני, נפצע קשה בקרב בשכונת רימאל בעזה לפני שלושה שבועות. הוא סובל מפציעות חמורות, בהן כדורית ממטען שהתפוצץ סמוך אליו חדרה לגב שלו ויצאה מהכתף. הוא נמצא כיום בשיקום בבית החולים שיבא בתל השומר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אמר במהלך האירוע: "אנחנו מחבקים את יוסי ואת כל החיילים שלנו. בטוחים שיוסי יחזור למגרש במהרה. החיילים שלנו הם הגיבורים האמיתיים ואנחנו גאים בהם". דגן הוסיף: "הערב הזה מוסיף אור וחוסן, ובעזרת ה' ננצח".

במהלך הגמר, סוכר העניק את הגביע לאלופה חוות יאיר, שניצחה במשחק הגמר את קבוצת ברקן בתוצאה 2:1. הקהל התרגש לראות את סוכר, שעמד על רגליו ומעודד את הקבוצה. בסיום הערב, יוסי סוכר שלח מסר חזק לאחדות ישראל: "אני מאחל לכולם עוצמות נפש להילחם עד הניצחון. אין משהו אחר."

אליאור אליה, בעלי חברת אופק הנדסה ויזמות שליגת הכדורגל בחסות החברה: "אנחנו גאים להוביל בהקמת וטיפוח קהילתיות חזקה בשומרון. “ליגת הכדורגל אופק השומרון” מייצגת ערכים עמוקים של ערבות הדדית ואחווה קהילתית שמאפיינים את התושבים שלנו, והיא מאחדת את כולנו סביב חוויה משותפת. יוסי סוכר הוא דוגמה חיה לחומר האנושי המיוחד כל כך שמאפיין את תושבי השומרון ואנחנו מאחלים לו החלמה מלאה ומהירה. אנחנו גאים ושמחים להיות חברה שבונה את השומרון בהיבט הפיזי של הקמת שכונות ובתים, ובהיבט הקהילתי. באופק נמשיך להשקיע ולבנות את הקהילות בשומרון מתוך תחושת שליחות עמוקה, ונפעל בנחישות ובאהבה כדי לחזק את היישוב היהודי בארץ היפה שלנו. עם ישראל חזק, 'ביחד לתמיד'".

משחק הגמר הסתיים בתיקו 4-4. בין קבוצות ברקן וחוות יאיר, הקבוצות המשיכו להארכה שהסתיימה בתוצאה 5-5 כך שההכרעה עברה לדו קרב פנדלים מורט עצבים בו כאמור ניצחה חוות יאיר בתוצאה 2-1.

צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button