מבזקיםמשפטי/פלילי

״הביא איתו מוט ברזל ענק״: נהג אוטובוס ערבי חשוד בתקיפת בחור ישיבה

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה במכתב למשטרה בדרישה לעצור נהג אוטובוס ערבי של חברת מטרופולין, אשר תקף לפני כחודש במוט ברזל בחור ישיבה במצפה רמון, לאחר שהעיר לו כי לא עצר בתחנת האוטובוס בה המתין הבחור.

במכתבו מתאר בלייכר את התקיפה: "מרשי עמד בתחנת אוטובוס ברח' נחל ניצנה. אוטובוס קו 60 הגיע לתחנה, נסע לעברו של מרשי ואז הסיט את ההגה חזרה לכביש והמשיך בנסיעה מבלי לעצור למרשי. מרשי נאלץ ללכת ברגל ליעדו ובדרך מצא את האוטובוס חונה בצד הדרך כשהנהג באוטובוס. מרשי פנה מבחוץ לנהג ושאלו בדרך ארץ מדוע לא עצר לו קודם״.

״או אז החל הנהג לצעוק קללות לעבר מרשי, הנהג ירד מהאוטובוס תוך שהוא מקלל את מרשי ואת אימו בקללות גסות. מרשי עמד במקומו ולא הגיב. הנהג חזר לעבר האוטובוס והביא אתו מוט ברזל ענק תוך שהוא משמיע איומי רצח. הנהג הניף את המוט בצורה של הכנה למכה אל מול מרשי״, הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״מרשי קפא במקום ואז הנהג ירק על פניו של מרשי תוך שהוא ממשיך באחיזת המוט באוויר בשלב זה תוך שהנהג מקלל עוד כמה קללות וממשיך לאיים על מרשי ברצח עלה נהג האוטובוס על מושבו ונסע מהמקום", תיאר בלייכר.

בלייכר מדגיש במכתבו למשטרה כי מדובר בנהג המסכן את הציבור וכי על המשטרה לעצור את הנהג ולהעמידו לדין: "מדובר באירוע תקיפה ואיומים חמור כשלעצמו, קל וחומר כשמדובר בנהג באוטובוס ציבור אשר בטחון מאות אזרחים ביום נתונים לחסדיו. מדובר בנהג מסוכן, אלים וחסר עכבות. אבקש למצות את החקירה בהקדם ולהעמידו לדין בגין תקיפה ואיומים חמורים".

עו"ד בלייכר מסר: "התנהגות אלימה של נהגי אוטובוס ערבים נגד ציבור הלקוחות היהודי הינה תופעה מסוכנת וחמורה שחוזרת על עצמה ועלולה להביא לאסון גדול. חייבים לפקח על זהות הנהגים האוחזים בהגה האוטובוס ולמצות את הדין עם הנהגים האלימים".

Back to top button