מבזקיםמשפטי/פלילי

דקר תייר בגבו, והותירו משותק: כתב אישום הוגש לבן ה- 15

בסוף השבוע שעבר (2.8) בשעה שתיים וחצי בלילה, התקבל במשטרת ישראל דיווח על אירוע דקירה ברחוב רוטשילד בת"א, במסגרתו על פי החשד, נערים תקפו תיירים משום שהתערבו לאחר שראו את הנערים מתנכלים לנער אחר. החשודים ואחרים תקפו את התיירים, רדפו אחריהם ואחד החשודים אף דקר את התייר עמוק בגבו בסכין שנותרה בגופו.

הקרבן פונה במצב קשה למרכז הרפואי איכילוב ואושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. עד היום נותר משותק ברגליו. מיד לאחר האירוע, החשודים ברחו מהמקום, וחלקם נפטרו מהבגדים אותם לבשו כדי שלא יזהו אותם.

למקום הגיעו מיד שוטרי תחנת לב ת"א וסיירי סל"ע מעריית ת"א-יפו, החלו בפעולות חקירה ראשוניות לאיתור החשודים שברחו מהמקום וכעבור זמן קצר ולאחר סיורים באזור, איתרו שניים מהחשודים. חשוד נוסף נעצר ביום למחרת, כאשר כולם תושבי ת"א בני 14, 13 ו- 15.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החקירה הוטלה על מחלק חקירות הנוער והמודיעין בתחנת לב ת"א אשר הפעילו מאמצי חקירה אינטנסיביים ואמצעים טכנולוגים ומודיעיניים על מנת לאתר את חשוד נוסף המרכזי מביניהם, אשר על פי החשד הסתתר מהמשטרה ואף שינה את המראה שלו על מנת להימלט מהדין.

ביום רביעי, בלשי מחלק הנוער של תחנת לב ת"א עצרו את החשוד העיקרי, נתין זר בן 15 המתגורר בבת ים, אשר על פי החשד ביצע את הדקירה. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט לנוער ומאוחר יותר שלושה מהם שוחררו בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של החשוד הדוקר הוארך והוא נותר מאחורי סורג ובריח.

אתמול, עם הבשלת החקירה, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות חמורות ביותר לרבות אחזקת סכין וחבלה בכוונה מחמירה כשהעבריין מזויין ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

Back to top button