פוליטי / מדיני

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו – פעם אחת, תהיה אמיץ"

יושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ, סייר היום (חמישי) יחד עם סיעת המחנה הממלכתי בקיבוץ איילת השחר, ומסר מסר לנתניהו באשר לשיחות המתקיימות בדוחא.

גנץ אמר, "אנחנו מסיימים סיור בצפון עם תושבים חזקים שנחושים לשמור על הבית, ולחזור הביתה. אני רוצה לומר מכאן: אין זמן! נגמר הזמן! . לחטופים שלנו אין זמן – רבים מהם כבר נרצחו בשבי. לתושבי הצפון אין זמן – הם צריכים לחזור לחייהם ולשנת הלימודים.הגיע הזמן להפסיק לדשדש ולחתור למגע – גם בזירה המדינית, וגם בצבאית. תושבי לבנון מפוחדים, הלחץ על חיזבאללה מבית ומחוץ בשיא, בחמאס רוצים עסקה. אפשר וצריך להגיע להישגים עכשיו.

עוד אמר גנץ, " נתניהו, בהתחלה חששת לתמרן, אחר כך חששת להעביר את המאמץ צפונה, ולאורך חודשים חששת לחתור למתווה חטופים מחשש לגורל הקואליציה.הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי המציאות. מצער שגנץ בחר לעזוב את הקבינט בעיצומה של המלחמה בשביל להגיע להופעות של ״זהו זה״. מוטב שמי שלא מועיל למאמץ לניצחון ולהשבת החטופים – לפחות שלא יזיק".

ארכיון צילום: לע"מ

Back to top button