מבזקיםתאונות דרכים

קריאה לצוות המו"מ ממטה משפחות החטופים: "אל תחזרו בלי עסקה!"

על רגע פסגת קטאר, אלפי בני אדם צועדים כעת ביחד עם משפחות החטופים מבית העצמאות בתל אביב, המקום בו הוכרזה הקמתה של מדינת ישראל, לכיוון כיכר החטופים וקוראים לצוות המו"מ: אל תחזרו בלי עסקה! תנהלו משא ומתן עד שייצא עשן לבן!

דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט: "איציק נחטף חי מניר עוז ונראה בחיים לאחר 52 ימים. אם הוא לא בחיים היום – האחריות על הדם שלו היא על הידיים של מי שממסמס את המו"מ! אנחנו שומעים על שרי ימין קיצוני שמאיימים ומחבלים באפשרות להשגת עסקה. הם מעדיפים אדמה על פני אדם, ולא מבינים שהחטופים הם העדות לכישלון הביטחוני, החברתי, הערכי והדתי הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל. עסקה להחזרת החטופים אינה איום ביטחוני. אם החטופים לא יחזרו זה יהיה איום חברתי, ערכי, מוראלי שיביא לקריסה והתאבדות של החברה הישראלית.
הגיע זמן שיקום! הגיע זמן חטופים!"

אל"מ במיל' טליה לנקרי, לשעבר בכירה במל"ל: "כאשת ביטחון אני רוצה להגיד לכם: זוהי נקודת ארכימדס. נקודה קריטית. כשהחטופים יחזרו, מדינת ישראל תעלה על המסלול. על איזה מסלול? המסלול הבטחוני, ההסדרה, כי הפסקת האש הזו תביא להסדרה בצפון, תביא לסדר עדיפות לאומי – איראן תחילה ולא ההתבוססות בביצה העזתית. ב10 חודשים הצבא הצליח לעשות הרבה ולצערי לא מצליחים למנף את ההישגים הטקטיים והצבאיים להישגים משמעותיים ומדיניים – בראש ובראשונה להחזיר את החטופים והחטופות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אדר איל
צעדה- מטה משפחת החטופים
צילום: אדר איל
צעדה- מטה משפחת החטופים
צילום: אדר איל
צעדה- מטה משפחת החטופים
צילום: אדר איל

Back to top button