מבזקיםמשפטי/פלילי

ירושלים: בן 20 גנב, ניסה לדקור, והטריד מינית שוטרת לאחר מעצרו

שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, הוזעקו לבית עסק בירושלים בתאריך ה- 8.8 בשעות הצהריים, בעקבות דיווח על אירוע אלימות שהתרחש במקום. לאחר בירור ראשוני של המקרה, עצרו השוטרים לחקירה את הנאשם, תושב ת"א בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לתחנת המשטרה בחשד לתקיפה וניסיון גניבה. במהלך הובלתו בניידת המשטרה, הטריד מינית את השוטרת. למחרת, הובא הנאשם בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.

מחקירת המשטרה בתחנת לב הבירה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש נגד הנאשם בימים האחרונים, עולה כי באותו היום, הגיע הנאשם למספרה. במהלך שהותו שם, הנאשם גנב שני ארנקים השייכים לבעלי המקום והחביאם מתחת לחולצתו.
כשנכנס בעל המספרה חזרה לעסק, הבחין כי הנאשם לבדו במקום וכי ארנקיו אינם והתעורר חשדו כלפי הנאשם, זאת לאחר שהבחין בדבר מה מתחת לחולצתו. בשל כך, הסיט את חולצתו של הנאשם אז נפלו ארנקים מתחת לחולצה לרצפה.

בעקבות מעשיו של הנאשם, ניסה בעל העסק לצלם אותו במכשיר הסלולרי שברשותו, ואילו הנאשם בתגובה החל להכות אותו בידו באגרופים, הפיל ושבר את מכשיר הפלאפון, הטיח כיסא בפניו, וניסה לדקור באמצעות מספריים את בעלי המספרה. בעל העסק הצליח לתפוס את ידו של הנאשם ניסה לחדול אותו ממעשיו, ואף הצליח לחלץ את כלי התקיפה מידיו של הנאשם שהמשיך להכותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוברי אורח ששמעו את זעקותיו, נכנסו לתוך המספרה והשתלטו על הנאשם עד להגעת שוטרי הסיור שכאמור, הוזעקו למקום ועצרו אותו. כתוצאה ממעשיו, נגרמו לקורבן שבר בעצם האף, נפיחות, שריטות וחבלות בפניו, והוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים. בעת הובלת החשוד שנעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים בניידת המשטרתית, פנה הנאשם אל אחת השוטרות ואמר בין היתר: "תסתמי את הפה יא לסבית שמנה" ועוד הוסיף, "בת זונה שמנה מסריחה שאף אחד לא רוצה, בגלל זה את לסבית". על אף הפצרותיהן של השוטרות כלפי הנאשם לחדול מאמירותיו אלו, זה לא חדל לקלל ולעלוב בשוטרות.

לאחר שחוקרי תחנת לב הבירה השלימו את החקירה, בימים האחרונים יחידת תביעות מחוז ירושלים הגישה נגדו כתב אישום לבית המשפט בעבירות של: חבלה חמורה, הסגת גבול פלילית, ניסיון גניבה, היזק לרכוש במזיד, והטרדה מינית. לצד כתב האישום, ביקשה התביעה המשטרתית מבית המשפט להורות על המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

Back to top button