חדשות הארץמבזקים

משפחות משדרות נפרדו ממלון קראון פלאזה ת"א באירוע הכנסת ספר תורה

במלון קראון פלאזה תל אביב נערך אמש (חמישי) אירוע הודיה מרגש, בו השתתפו עשרות משפחות משדרות, אשר שהו במלון בעשרת החודשים האחרונים בעקבות פינוי העיר בשל המלחמה. באירוע, שאורגן על ידי חן לוי, תושבת שדרות ואשת מקצוע בתחום הפקת האירועים, הוכנס ספר תורה לבית הכנסת של המלון, הספר נתרם על ידי המשפחות כאות תודה והוקרה על התמיכה והאירוח שקיבלו לאורך תקופת שהותם. האירוע היה מרגש במיוחד בזכות נוכחותם של דמויות ציבוריות בכירות, כולל הרב הראשי בני לאו וראש עיריית שדרות, אלון דוידי, לצד אורחים נוספים ועובדי המלון, שקיבלו הוקרה חמה מהתושבים.

חן לוי, יוזמת האירוע, שיתפה ברגשותיה: "כאשר הגענו למלון, היינו קבוצה של משפחות שנאלצו לעזוב את בתינו בשל המצב הביטחוני הקשה. עשרה חודשים של תמיכה הדדית, תקווה ואמונה הביאו אותנו לרגע הזה, בו אנו יכולים להחזיר במעט על כל מה שקיבלנו. הכנסת ספר התורה היא דרך שלנו להודות למלון ולעובדיו הנפלאים ולהוקיר את הכוח של הקהילה שלנו."

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הוסיף: "האירוע הזה הוא לא רק אירוע דתי או קהילתי; זהו סמל לאחדות, לשותפות ולכוח האנושי שעומד מאחורי כל משפחה ומשפחה. אני רוצה להודות למלון קראון פלאזה ולעובדיו על המסירות והחמלה שגילו בתקופה כה מאתגרת. אתם הייתם בית שני לתושבי שדרות, ואין לנו מילים להודות על כך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשפחות שהתארחו במלון סיפרו על התקופה המורכבת, במהלכה נאלצו לעבור מחיי היום-יום לבידוד מוחלט בבתי המלון, כשהן מלאות בחששות אך גם בתחושת ביטחון שמצאו במקום. "ההתחלה הייתה קשה, אבל התמיכה שקיבלנו מהמקום והאנשים הפכה את החוויה ליותר נסבלת, אפילו לחיובית," סיפרו. "היום אנחנו חוזרים הביתה, אך הלב שלנו נשאר מלא בהוקרה ובזיכרונות טובים מהזמן שבילינו כאן."

מפונים משדרות - מלון קראון פלאזה ת"א - אירוע הכנסת ספר תורה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
מפונים משדרות - מלון קראון פלאזה ת"א - אירוע הכנסת ספר תורה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button