חדשות הארץמבזקים

"בושה! גורם צבאי מסתתר תחת מעטה של אנונימיות ומכפיש את הלוחמים"

המועצה האזורית שומרון פרסמה לפני זמן קצר (שישי) הודעה ובה נמסר כי "הניסיונות של גורמים "אנונימיים" שכולם יודעים מי הם, להטיל דופי ולהשמיץ את לוחמי כיתת הכוננות של הישוב חוות גלעד – היא חרפה! אנו מגבים בצורה מלאה את לוחמי כיתת הכוננות! חברי כיתת הכוננות נקראו לאירוע בצורה מסודרת, בתיאום ואף לבקשת המפקד הצבאי של אזור חוות גלעד."

עוד נמסר בהודעה כי "לוחמי כיתת הכוננות, להזכיר: מתנדבים, התעמתו באופן ישיר כולל פיזית – עם המתפרעים רעולי הפנים כדי לנסות למנוע מהם להתפרע ולנהוג באלימות. זאת עקב הכשל המודיעיני שבעקבותיו לא היו כמעט חיילים ושוטרים בגזרה בתחילת האירוע. כשלוחמי כיתת הכוננות וחיילי צהל הותקפו על ידי ערבים באבנים וסלעים, תוך כדי האירוע, גם לוחמי כיתת הכוננות וגם חיילי צה"ל ירו באוויר. גם אמש, לאחר סיום האירוע, בשיחת הסיכום של רכז הביטחון של הישוב חוות גלעד עם גורם צבאי בכיר, הוא שיבח את התנהלות חברי כיתות הכוננות."

"אנו מזועזעים מהניסיונות המחפירים, להסיט את האש בעלילות על לוחמי כיתת הכוננות אשר מסרו את נפשם בשנה האחרונה באופן רציף – במילואים וגם בהתנדבות, וימשיכו לעשות כן למען ביטחון מדינת ישראל. אנו דורשים מיחידת דובר צהל לכבד את ההתיישבות, ומצפים מיחידת דובר צה"ל לגבות את הלוחמים ולא להפך. זו בושה שגורם צבאי בצורה פחדנית, מסתתר תחת מעטה של אנונימיות, ומכפיש את הלוחמים היקרים האלו. בדיוק כפי שראש המועצה יוסי דגן הגיע יחד עם ראשי הרשויות האחרים למקום ותקפו בצורה החריפה ביותר את האלימות אתמול, משום שזהו הצדק והאמת. כך בדיוק באותה מידה ראש המועצה והמועצה כולה מגבה בצורה מלאה את הלוחמים הגיבורים של חברי כיתת הכוננות ואת חיילי צהל, ומתנגדים לניסיון השקוף להשית עליהם אשמה ולכפיש אותם ועומדים מאחוריהם.", לשון ההודעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כיתת כוננות - משרד הביטחון - חלוקת אמצעי לחימה
אילוסטרציה. צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

Back to top button