חדשות הארץמבזקים

עינב צנגאוקר: ״נתניהו מתכנן לקבור את הבן שלי ואת שאר החטופים בעזה״

עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן, נאמה הערב (שבת) בהפגנה בגשר בגין. ״לשכת ראש הממשלה הוציאה הודעה כי יש אופטימיות זהירה בנוגע לעסקה. אני לא אשקר לכם, ואגיד לכם את האמת – ראש הממשלה שלנו מתכנן לקבור את מתן ואת שאר החטופים בעזה״, אמרה והוסיפה: ״הוא לא רוצה להחזיר אותם הביתה. אנחנו יודעים שגם במהלך השיחות הוא ממשיך להתעקש ולחבל בעסקה״.

״אני למדתי על בשרי שנתניהו שקרן – פעמיים פגשתי אותו, פעמיים שהספיקו לי להבין שאין בכוונותיו להחזיר הביתה את החטופים. אז אני לא אשקר ולא אסבן ולא אמרח אתכם – יש לנו מאבק קשה מול טרוריסטים שמחזיקים בחטופים שלנו, ומול ממשלה תומכת טרור ששומרת אותם שם״, הוסיפה.

עוד אמרה: ״יש לנו מאבק על החיים במדינה, מאבק למען כל אחד שלא מסוגל לישון טוב כי הוא חש חוסר ביטחון במדינה שלו. יש לנו מאבק למען כל אמא ואבא בישראל שרוצים לגדל את הילדים שלהם כאן בשלווה וביטחון. אני אופטימית. לא בגלל הדברים של נתניהו, אלא כי אני יודעת שאני לא לבד. שיש לנו עם וציבור שעוטף, מחזק ומפגין איתנו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום הוסיפה: ״אני אומרת לכם: לא יהיה ייאוש במאבק הזה, אין זמן להתייאש, זה מאבק על החיים של מתן וכל שאר החטופים וזה מאבק גם על החיים של כולנו. ואנחנו ננצח, אנחנו נחזיר אותם בחיים״.

צילום: מטה המשפחות

Back to top button