מבזקיםמשפטי/פלילי

עשרות דקירות באמבטיה- כתב אישום נגד האם שרצחה את בנה באופן אכזרי

פרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ' (34) בגין רצח בנסיבות מחמירות של בנה ליאם ז"ל בן ה-6 בביתם בהרצליה. בנוסף, מיוחסות לנאשמת בכתב האישום עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הריגת בעל חיים, שיבוש מהלכי משפט ועוד.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד תמר טייטלבאום מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), בתאריך ה- 16/7/24, עת שהתה הנאשמת לבדה עם בנה בביתם, נטלה סכין מהמטבח, דקרה תחילה את כלבתם ולאחר מכן ניגשה לבנה שהיה באמבטיה ודקרה אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו. כתוצאה מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין, באופן שקצה הלהב נותר נעוץ בגולגולת.

הנאשמת יצאה מחדר הרחצה לאחר ביצוע ברצח, שמעה את יללותיה של הכלבה הפצועה ומחשש ששכנים ועוברי אורח ישמעו את היללות, סגרה תריס ודקרה את הכלבה עשרות פעמים נוספות באמצעות סכין וגרזן, עד שגרמה למותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן, שטפה הנאשמת את הסכין בו רצחה את בנה, החליפה את בגדיה ויצאה מהבית לכיוון קניון "שבעת הכוכבים", כשהיא מגואלת בדם ואוחזת בגרזן בידה. בדרך, תקפה הנאשמת באמצעות הגרזן עוברת אורח שנקרתה בדרכה וכן נעצה את הגרזן במכסה הרכב בכביש. כאשר הגיעה לקניון, תקפה את המאבטח, אשר נאבק עימה בניסיון ליטול ממנה את הגרזן.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמת ביצעה את העבירה החמורה בספר החוקים, עת רצחה את בנה הקטין בן ה- 6.5, באכזריות וללא רחם.

סיגל יאנה איצקוביץ - חשודה ברצח - ליאם
שימוש לפי סעיף 27א׳

Back to top button