מבזקיםצבא וביטחון

כתב אישום נגד קטין בן 15 שדקר אזרח צרפתי והותיר אותו משותק

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי לנוער בתל אביב, כתב אישום נגד קטין בן 15.5 מבת ים, אשר דקר לפני כשבועיים במרכז תל אביב אזרח צרפתי שהגיע לישראל לצורך התנדבות והותירו משותק בפלג גופו התחתון.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קורל שריו-פאפו מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), ביום 2.8.2024 בשעות הלילה ברחוב אלנבי בתל אביב, הבחינו המתלונן, ושלושה מחבריו בנער אשר סוטר בחוזקה לנער אחר. חברו של המתלונן העיר לנער ובתגובה, הגיעו למקום נערים נוספים והתחילו לתקוף אותו במכות.

מתלונן נחלץ לעזרת חברו והתפתחה קטטה, אליה הצטרפו נערים נוספים ובהם הנאשם, כשהוא מצויד בסכין מתקפלת עם להב באורך כ-10 ס"מ. בשלב מסוים, המתלונן יחד עם החבר התחילו לברוח בריצה מהמקום, הנאשם הבחין בהם, שלף את הסכין ורץ אחריהם, כאשר נערים אחרים מצטרפים אליו במרדף. כעבור זמן קצר, השיגו אותם והנאשם דקר את המתלונן בחוזקה במרכז גבו, הותיר את הסכין נעוצה בגב ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתלונן הובהל לבית החולים ונותר עם נכות קשה. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם דקר את המתלונן בלא כל סיבה ממשית, ברחוב ראשי הומה אדם. כל חטאו הוא שנחלץ לעזרת חברו שהותקף על ידי חבורת נערים, אך בשל זאת ובעקבות תקיפת הנאשם, אובחן עם שיתוק בפלג גופו התחתון ויוותר עם נכות קשה.

קטטה - אירוע אלימות - אריתראים - תל אביב - לילה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button