מבזקים

מטה המשפחות לנתניהו: להזכירך, רובם המוחלט של החטופים שוחררו בעסקה

מטה המשפחות להחזרת החטופים בתגובה לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יותר מעשרה חודשים חלפו. המלחמה וגרירת הרגליים עלו במחיר יקר ובלתי נסלח בחיי החטופים. נבקש להזכיר לראש הממשלה, שרובם המוחלט של החטופים שוחררו בעסקה. שמונה חודשים חלפו והממשלה כשלה בהבאת עסקה נוספת."

עוד נאמר: " 115 החטופים מחכים למדינה שלהם שתחזיר אותם הביתה, לא נאפשר כישלון נוסף. עד שאחרון החטופים לא חוזר הביתה, זה אומר שמדינת ישראל והעומד בראשה לא עשו כל שביכולתם כדי להשיבם. רק החזרת כל החטופים תחזיר את התקווה למדינת ישראל, את החיים לשיקום ואת החללים והנרצחים לקבורה בארצם."

מלשכת ראש הממשלה נמסר מוקדם יותר היום (ראשון): "ישנם מדליפים סדרתיים הפוגעים ביכולת לקדם עסקה. הם טענו במשך חודשים שהחמאס לעולם לא יסכים לוותר על סיום המלחמה כתנאי לעסקה, והציעו להיכנע לדרישת החמאס. הם טעו אז – והם טועים גם היום. ראש הממשלה עמד בתוקף על דרישת יסוד זו – שחיונית להשגת יעדי המלחמה – והחמאס שינה את עמדתו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נאמר בהודעת הלשכה: "גם היום ראש הממשלה עומד על כך שנישאר בציר פילדלפי כדי למנוע התחמשות מחודשת של גורמי הטרור. ראש הממשלה ימשיך לפועל לקדם עסקה שתמקסם את מספר החטופים החיים ושתאפשר את השגת כל יעדי המלחמה."

צעדת משפחות החטופים
ארכיון. צילום: מטה המשפחות

Back to top button