מבזקיםמשפטי/פלילי

״בגלל ויכוח סתמי״: פוענח רצח האם לשלושה בת ה- 42 בכפר ג'ת

בתחילת חודש שעבר (2.7) נורתה בפתח ביתה, המנוחה נבילה סנדין, בכפר ג'ת ע"י מספר חשודים אלמונים שביצעו ירי לעבר דירתה ונמלטו מהמקום. חקירת פרשת הרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב מנשה במחוז חוף אשר החלה בפעולות חקירה חכמות, גלויות וסמויות, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה.

מחקירה ראשונית של היחידה עולה כי קודם אירוע הרצח, החל ויכוח סתמי של דין ודברים שהתפתח לקטטה אלימה לאחר תפילת הערב במסגד בכפר, בין בני משפחתה של המנוחה ובין מספר חשודים אחרים.

עם התקדמות החקירה הצליחו החוקרים לבסס את העובדה כי מספר דקות לאחר הקטטה האלימה שארעה בסיום התפילה, חזרו החשודים כאשר הם חמושים בנשק חם וביצעו ירי לעבר ביתו של הגבר איתו רבו בסיום התפילה. כתוצאה מהירי, נפגעה נבילה סנדין בת 42 שעמדה במקרה בפתח דירתה, אם לשלושה ילדים קטנים ומותה נקבע בהמשך על ידי גורמי הרפואה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי יל"פ מנשה שהיו בשלב מתקדם של החקירה הצליחו לחשוף את זהותם של מספר חשודים פוטנציאלים בביצוע המעשה. חלק מהחשודים אף היו בבריחה מהמשטרה והסתתרו בדירות מסתור במקומות שונים בצפון אליהם הצליחו להגיע בלשי היחידה לפשוט על הדירות ולעצור את החשודים לחקירה .

השוטרים עצרו מספר דמויות לחקירה במשטרה ובסיומה נכלאו שלושה חשודים צעירים בשנות ה- 20 לחייהם תושבי באקה וג'ת, מעצרם הוארך מעת לעת במשך 32 ימים. בסוף השבוע סיימה המשטרה את חקירתה והצליחה לגבש תשתית ראייתית נגד שלושת החשודים במעורבותם בביצוע הרצח והיום יוגש נגדם כתב אישום באמצעות הפרקליטות, עם בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button