בריאותמבזקים

״כחלק מהפקת הלקחים מהשבעה לאוקטובר״: איחוד הצלה עובר לראשונה לענן

איחוד הצלה וחברת קרביין (Carbyne), מובילה עולמית בטכנולוגיות בטיחות הציבור, השלימו את תהליך שדרוג התשתית במטה הארצי של איחוד הצלה, עם התקנת APEX, פלטפורמת תקשורת חירום מתקדמת, מבוססת ענן, המשמשת מוקדי חירום והצלה ברחבי העולם. תשתיות איחוד הצלה מצוידות כעת ביכולות טכנולוגיות מתקדמות, גמישות על פי צורך (סקלאביליות), המאפשרות תפעול אמין ושוטף ללא הפרעות או השבתות.

צוותי איחוד הצלה ישתמשו בפלטפורמה כדי לנהל שיחות חירום המאפשרות העברת וידאו בשידור חי מהמתקשר, קבלת צילומים ממקום האירוע בזמן אמת, זיהוי מיקום מדויק של המתקשר (כולל גובה כשמדובר בבניין) וניהול צ'אט כשלא ניתן לדבר. יכולות אלה מתקיימות ללא צורך בהורדת אפליקציה לסמארטפון, אלא על ידי לחיצה על קישור שנשלח לטלפון של המתקשר וזמין רק במהלך השיחה עם מוקד איחוד הצלה.

היכולות מבוססות ה-AI (בינה מלאכותית) של APEX מאפשרות הזרמה של נתונים קריטיים למוקדנים, ובכך משתפרת יכולת קבלת ההחלטות בהתאם למצב המדויק בזירת האירוע. בנוסף, מאפשרת המערכת מבוססת ה-AI לסנן ולנתב שיחות נכנסות למוקד לפי רמת דחיפות, ובכך מייעלת את עבודת המוקדנים בזמני עומס ומאפשרת להם להתמקד באירועים הדחופים ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובי מייזל , סמנכ"ל מבצעים, איחוד הצלה: "כחלק מהפקת הלקחים שאנו עושים החל מהשבעה לאוקטובר, אנו משפרים משמעותית את יכולות התגובה שלנו במצבי חירום ומשנים את כללי המשחק בתחום הצלת החיים. המעבר לענן עם APEX של קרביין, מבטיח מענה מהיר ויעיל יותר, מגדיל את הסיכויים להציל חיים ומקנה תחושת ביטחון רבה יותר לקהילה״.

זהר אלי, מנהל מוקדים וטכנולוגיות באיחוד הצלה: "המעבר לפתרון מבוסס הענן של קרביין, מאפשר לנו להשיג יכולות מתקדמות בתחום תקשורת החירום ומספק לצוותים שלנו את הגמישות לעבוד מכל מקום. מוקדנים יוכלו לקבל שיחות ונתונים ממקום האירוע, ולספק הנחיות לסיוע מציל חיים מרחוק. נתוני השיחות מאוחסנים ומגובים בענן, ובכך פוחת הסיכון לאיבוד נתונים״.

"קרביין מחויבת לספק לעולם החירום וההצלה פתרונות תקשורת חדשניים שיוצרים מהפיכה בדרך בה מוקדים פועלים להצלת חיים", אמר אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין: ״אנו מעריכים את הנהלת איחוד הצלה על מחויבותה לספק לאלפי העובדים והמתנדבים שלה סביבת עבודה מודרנית, יעילה ואמינה ומעבר לכך – על מחויבותה לספק לציבור אותו היא משרתת, תגובה מהירה וטובה יותר במצבי חירום״.

מוקד איחוד הצלה
צילום: איחוד הצלה

Back to top button