מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד שבת זוגו החביאה לו את הסמים – ותקף אותה באלימות

בתחילת החודש, (6.8), עת שהו בני הזוג בביתם, תקף הנאשם בעיצומו של ויכוח את בת זוגו באלימות, שכללה מהלומת אגרוף בפניה. תלונה אודות המקרה הוגשה ביום שלמחרת למשטרה, ובעקבותיה פעלו שוטרי תחנת שלם לאיתורו של הנאשם ועצרו אותו לחקירה.

מחקירת המקרה במשטרה, התברר כי הנאשם פנה לבת זוגו ושאל אותה היכן הסמים שהשאיר בנעליו. משלא סיפקה תשובה לכך, חשד הנאשם כי היא העלימה את הסמים, ובתום ויכוח בין בני הזוג, החל הנאשם להכותה בפניה ודחף אותה. בעקבות המקרה, נזקקה האשה לטיפול רפואי.

במסגרת החקירה, הוארך מעצרו של הנאשם בבית משפט מעת לעת לטובת השלמת החקירה. במסגרת החקירה נאספו ראיות ועדויות, וגובשה תשתית ראייתית נגד הנאשם. היום (שני) הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים כתב אישום נגדו, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, איומים ועוד. כתב אישום זה, הוגש לצד בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קצין החקירות והמודיעין בתחנת שלם, פקד דוד כהן, ציין: ״אנחנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ואלימות במשפחה בפרט. במעשיו הנאשם פגע פיזית בבת זוגו, שלא יכלה להתגונן מפניו. כפי שהוכח במקרה זה שבו עצרנו את הנאשם והוא הועמד לדין, קיימת חשיבות גדולה לפנייה למשטרה בהקדם, בכדי למנוע הסלמה באלימות בתוך הבית, ולהגן על אותן הנשים מפני מקרי אלימות נוספים״.

אזיקים - מעצר - פשיטת משטרה
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button