מבזקיםפוליטי / מדיני

בעקבות מינוי מירי רגב: טקס זיכרון עצמאי יחליף את האירוע הממשלתי

בעקבות החלטת הממשלה למנות את השרה מירי רגב לאחראית על הטקס לציון שנה לטבח 7 באוקטובר וההודעה כי האירוע יצולם מראש וללא השתתפות קהל, הכריזו הערב (שני) מובילי תנועת ״קומו״ בשיתוף עם בני משפחות הקורבנות והנפגעים על החלטתם לארגן באופן עצמאי את אירוע הזיכרון המרכזי ב-7.10.2024, באמצעות מימון המונים.

בתנועת ״קומו״ שייסדו תושבי הדרום והצפון, יחד עם בני משפחות קןרבנות ונפגעים, מתכוונים לייחד את אירועי יום השנה ל-7 באוקטובר לכל מי שנרצח, נחטף, נפל על הגנת המדינה, למי שאיבדו את היקרים להם ואת בתיהם באסון הנורא בתולדות ישראל. לדברי המארגנים, תוכנו של הטקס המרכזי יגובש על ידי נציגי המשפחות והוא יתקיים בהשתתפות קהל. מהמארגנים נמסר: ״נדאג שהשבעה באוקטובר יונצח בצורה כנה ואנושית, בלי מסכות והטיות. נזכור ביחד את האובדן, את הגבורה ואת המחדל״

יונתן שמריז, אחיו של אלון שמריז ז״ל וממובילי תנועת קומו: ״לא נסכים שהיקירים שלנו יונצחו במופע זיכרון מהונדס ומלאכותי, תחת פיקוחם של פוליטיקאים ציניים שבורחים מאחריות. יחד עם כל עם ישראל נבטיח שבני המשפחות שלנו יקבלו את הכבוד שהם ראויים לו, נדאג שהשבת של שבעה באוקטובר תונצח בצורה כנה ואנושית, בלי מסכות והטיות. נזכור ביחד את האובדן, את הגבורה ואת המחדל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מירי רגב
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button