מבזקיםפוליטי / מדיני

משפחות שכולות לבלינקן: "לארה"ב אסור ליפול מול התרגילים של החמאס"

בעקבות הגעתו של מזכיר המדינה לארץ ופגישתו עם ראש הממשלה היום (שני) שלחו משפחות שכולות מפורום הגבורה מכתב לבלינקן בו הן ביקשו שלא לפגוע במאמצי ישראל בלחימה בחמאס, וקראו לו לעמוד לצד ישראל במלחמה מול הטרור שמאיים על העולם המערבי כולו. עוד מציינות המשפחות כי המלחמה של מדינת ישראל היא לא מאבק פרטי, אלא מלחמה בטרור האסלאמי שמאיים על העולם המערבי כולו.

במכתבן לבלינקן, כותבות המשפחות השכולות: "אנו משפחות שכולות, שיקירנו נלחמו ונפלו במסגרת מלחמת חרבות הברזל. יקירנו יצאו בגבורה ובנחישות להילחם בטרור שמסכן את העולם כולו, זאת במטרה להביא לשחרורם של אחינו ואחיותינו החטופים, למען חזרתם של תושבי הדרום והצפון לביתם, ובשביל להביא ניצחון למדינת ישראל. ניצחון שישפיע לא רק על מדינת ישראל, אלא על כל המלחמה הגלובלית של העולם המערבי מול הטרור האיסלמי. יקירנו לא שבו מהקרב, אך במותם השאירו לנו צוואה ברורה – גבורה, ניצחון ועולם ללא טרור".

בהמשך המכתב כותבות המשפחות: "אנו פונים אליך בעקבות הגעתך לישראל כחלק מהמאמצים של ארה"ב להביא לעסקה לשחרור חטופים והפסקת הלחימה. המלחמה שלנו היא לא רק מול שלטון החמאס בעזה, היא מלחמה מול הטרור האיסלמי שמאיים גם על ארה"ב ועל העולם המערבי כולו. לצערנו, במקום לעמוד לצד מדינת ישראל כחלק מהמלחמה הגלובלית שלה מול החמאס והטרור האיסלמי, הגעת לכאן במטרה להפעיל לחץ על ישראל להיכנע לתכתבי ארגון הטרור חמאס ודרישותיו לעצור את המלחמה. החמאס מבקש את עצירת המלחמה בשביל להמשיך בטרור ולהמשיך ברוע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לממשל ארה"ב אסור ליפול מול התרגילים של החמאס. המציאות מלמדת שאין להם שום עניין בסיום המלחמה או בהחזרתם של החטופים לביתם, אלא הם מעוניינים להמשיך ולפגוע באזרחי מדינת ישראל והעולם כחלק ממערך טרור אסלמי עולמי. אסור לנו, ולעולם כולו, להסכים למציאות איומה שכזאת. לכן אנו קוראים לך ולממשל בארה"ב, לעמוד לצידה של מדינת ישראל ולתת לנו את הלגיטימציה להמשיך ולהילחם בטרור עד להשמדתו המלאה, ולהעביר את הלחץ על החמאס עד שייכנע. למען מדינת ישראל ולמען העולם כולו – אין לנו אף ברירה אחרת מלבד זו. אנו חייבים זאת גם לנופלים וגם לחיים", כותבות המשפחות השכולות בסיום מכתבן למזכיר הממשלה האמריקאי.

בנוסף, כחלק ממאבקן, הוציאו בשבוע שעבר בהנהלת פורום הגבורה מכתב שיועד לחברי המשלחת שיצאה לקטאר – ראש השב"כ, ראש המוסד, והממונה על החטופים, ובו הם השמיעו קריאה דומה. במכתב לחברי המשלחת כתבו בהנהלת הפורום בשם מאות המשפחות החברות בו כי כל עוד סינוואר ייתן את הטון ואת התנאים – על ישראל לא להיכנע ולהמשיך בלחץ הצבאי. כמו כן התחייבו המשפחות כי הן יעמדו כחומה בצורה לעצור כל עסקה מופקרת.

מזכיר המדינה אנתוני בלינקן
ארכיון. צילום: דיוויד אזגורי, שגרירות ארה"ב
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button