חדשות הארץמבזקים

תרומת יהודי מינכן: אמבולנס ממוגן ירי חדש למד"א

החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס ממוגן ירי שנתרם על ידי הקהילה היהודית במינכן. הטקס התקיים בקריית מד"א ברמלה בנוכחותם של אלי בין, מנכ"ל מד"א וקב"ט הקהילה במינכן, גלעד בן יהודה שנשא דברים בשם הגברת שרלוטה קנובלוך, נשיאת הקהילה היהודית במינכן. האמבולנס ממוגן ירי החדש יוצב באזור הצפון ויעניק טיפול רפואי לתושבי האזור.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אני רוצה להודות לקהילה היהודית במינכן ולגברת שרלוטה קנובלוך על תרומתם הנכבדת. אמבולנס ממוגן ירי הוא נכס גדול ומשמעותי במיוחד בזמן כזה שמד"א נערך לכל תרחיש וממשיך לתת שירותי רפואת חירום עבור אזרחי המדינה בכל מקום. האמבולנס החדש יסייע להציל חיים בצפון ויחזק את הביטחון הרפואי באיזור".

הקהילה היהודית במינכן ביקשה לתרום את תרומתם הנכבדת למען חיזוק מדינת ישראל בזמן המלחמה. שרלוטה קנובלוך, נשיאת הקהילה היהודית במינכן: "ה -7 באוקטובר הוא יום שאף אחד מאיתנו לא יכול לשכוח. "השבת השחורה" הייתה דקירה בלב העם היהודי, ולא רק בניר עוז, בארי וכפר עזה, כל העולם היהודי נפגע ביום הזה. כולנו נפגענו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קנובלוך הוסיפה: "זה לא היה רק יום של אבל – זה היה גם רגע של חולשה. חולשה שכולנו זוכרים ושלעולם לא צריכה לקרות שוב. אנחנו כאן היום, כי החולשה הזו לא נמשכה. כי היום הזה, למרות שהיה נורא, לא שינה את העובדה שישראל היא מדינה חזקה . ישראל נלחמת לא רק בשביל עצמה ובשביל ביטחון אזרחיה, היא נלחמת בשביל כל העם היהודי. לכן אנחנו לא מרפים בתמיכתנו בישראל ועושים כל מה שביכולתנו כדי לתת לאנשים בישראל מה שהם צריכים. האמבולנס הממוגן שמועבר היום הוא סמל לכך. הוא אמור להעניק עזרה במקום שבו העזרה הייתה עד עכשיו מסוכנת מדי. מינכן עומדת לצד ישראל, היום ולתמיד. עם ישראל חי!".

אמבולנס ממוגן ירי - תורמה של יהודי מינכן
צילום: דוברות מד״א
אמבולנס ממוגן ירי - תורמה של יהודי מינכן
צילום: דוברות מד״א
אמבולנס ממוגן ירי - תורמה של יהודי מינכן
צילום: דוברות מד״א
אמבולנס ממוגן ירי - תורמה של יהודי מינכן
צילום: דוברות מד״א

Back to top button