מבזקיםפוליטי / מדיני

פורום תקווה: יצאנו מהפגישה עם ראש הממשלה ברגשות מעורבים

משפחות חטופים מפורום תקווה נפגשו מוקדם יותר היום (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר הפגישה הצהיר צביקה מור אביו של איתן: "במשך עשרה חודשים אנחנו בפורום תקווה טענו שרק לחץ צבאי יביא לעסקה, אנחנו יוצאים עכשיו מפגישה עם ראש הממשלה ושמענו ממנו שהיכולת שלנו בכלל לדבר על עסקה היא אך ורק בגלל הלחץ הצבאי."

שמעון אור דודו של אבינתן: "אני יצאתי מאוד מודאג מהפגישה כי עצם המו"מ עם חמאס מחזק אותו ומעצים אותו כגורם משילותי בהמשך בעזה, אנחנו דרשנו ממנו הפסקה של המו"מ כי הוא לא מוביל לכלום. את הדבר הזה הוא לא קיבל כי הוא מחזיק בעמדה שיהיה ניתן למשוך מהחלק הראשון לחלק השני, אנחנו פוחדים וחוששים שהמעבר הזה לא יקרה והחטופים שיישארו לחלק השני – מירב החטופים- לא יחזרו."

טליק גויאלי אמא של רן אמרה: "יצאנו מעודדים מהפגישה מכך שראש הממשלה הסתכל לנו בעיניים ואמר שלא יוצאים מפילדלפי." . לעומתה, ריקי ברוך גיסתו של אוריאל ברוך אמרה: "יצאתי מהפגישה ברגשות מעורבים. העיקר- מה שאני לקחתי מהפגישה הזאת, זאת ההבטחה מראש הממשלה להכנעה של החמאס, ולהמשך הלחימה עד שאחרון החטופים חוזר. ובעצם זאת הדרך להשיג את הניצחון ואת החטופים בבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נדב מירן אחיו של עומרי מירן אמר: "אנחנו צריכים לדרוש מהחמאס להחזיר את החטופים ולשמור על האינטרסים של מדינת ישראל, (במענה לשאלה) הקרבנו מספיק, עכשיו תור החמאס."

דיצה אור אמו של אבינתן: אני יצאתי מודאגת מאוד מהפגישה, מכיוון שאם אני לוקחת את התרחיש הכי טוב, הכי אופטימי בעיני ראש הממשלה, אם תחתם עסקה על מעט חטופים, מקסימום 30, כשמתוכם יותר מחצי לא בחיים, וזה ייקח שישה שבועות ואחרי השישה שבועות האלו יתחיל תהליך ארוך של מו"מ. וייקח שנתיים עד שיקרה משהו טוב לבן שלי. ומתוך הניסיון אנחנו יודעים לאסוננו שבמשך הזמן החטופים לא שורדים."

פורום תקווה
צילום: דוברות פורום תקווה
צילום: דוברות פורום תקווה
צילום: דוברות פורום תקווה
צילום: דוברות פורום תקווה

Back to top button