מבזקיםפוליטי / מדיני

קיבוץ ניר עוז: "נסרב להשתתף בטקס פוליטי שינוהל ע"י הממשלה"

קיבוץ ניר עוז פירסמו לפני זמן קצר (רביעי) הודעה בנוגע להשתתפות בטקס הממלכתי לציון ה7 באוקטובר ואמרו: "בזמן שאנו קוברים את מתינו שנרצחו בשבי החמאס, לא מפתיע שממשלת ישראל והעומד בראשה שנמנעו עד היום מביקור בניר עוז, הקיבוץ שהופקר כליל, לא הציעו לחברי ותושבי הקיבוץ להשתתף בטקס.הרי אין זה מסתדר שתפאורת ההצגה תהווה תזכורת למחדל הגדול ביותר שאי פעם אירע במדינת ישראל. הרינו להבהיר שגם וככל שנוזמן, נסרב לשתף פעולה עם טקס פוליטי שינוהל על ידי הממשלה. מי שהוביל לשבר מוחלט באמון, לא יוכל לטשטש אותו באמצעות טקסים ולהשתמש בנו כניצבים".

מהקיבוץ הוסיפו: "אנו מציעים לממשלת ישראל להעביר את התקציבים לגוף אזרחי, שיכלול נציגים מכל קשת החברה הישראלית ויהיה אחראי באופן מלא על ניהול אירועי היום, ללא פוליטיקאים. במקום לתכנן טקסים, תוכל הממשלה לבקר לראשונה במקום בו רבע מהאוכלוסיה נרצחה או נחטפה. לקדם עסקת חטופים. להסתכל בעיניים לקהילה שרק אתמול התבשרה שוב כמה גדול מחיר ההפקרה איתו היא מתמודדת כבר מעל עשרה חודשים. אנו קוברים היום אנשים שנחטפו בחיים, ונרצחו בשבי. אנשים שהממשלה יכלה להציל – ושוב כשלה".

הקיבוץ מבקש להבהיר: "לקהילת ניר עוז יש עדיין 29 חטופים בשבי. 109 חטופים בסך הכל. הזמן לא משחק לטובתם. תתעסקו בעיקר ובמה שעוד אפשר וחייב לתקן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button