מבזקיםמשפטי/פלילי

צעירים תושבי יו"ש תקפו ללא סיבה עוברי אורח בעיר העתיקה בירושלים

ב-13 באוגוסט לפנות בוקר, מספר חשודים תקפו באלימות גבר ואשה עוברי אורח, בעת שהלכו בעיר העתיקה בירושלים. על פי החשד המעשה בוצע ממניע גזעני. במסגרת היערכות נרחבת של המשטרה באזור, השוטרים הבחינו בהתרחשות ולמקום הגיעו במהירות כוחות משטרה של מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב שהדפו את המתפרעים, הפסיקו את מעשה התקיפה ועצרו לחקירה שבעה חשודים במעשה, בגילאי 16-20, מרביתם תושבי המועצה אזורית מטה בנימין ביו״ש.

כלל החשודים נעצרו והועברו לחקירה במרחב דוד בחשד למעורבותם בתקיפה החמורה. במהלך החקירה התברר כי עוד קודם לכן, החשודים הגיעו לעיר העתיקה בשעות הלילה המאוחרות, והחלו להלך אימים על תושבי המקום ועוברי אורח שנקראו בדרכם, כל זאת ממניע גזעני וללא כל סיבה.

בהתאם לממצאי החקירה והראיות שנאספו, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת. עם סיום החקירה במשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד שישה מהחשודים שנעצרו. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אלימות מכל סוג שהיא, ותמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות נגד כל מי שינהג באלימות או בריונות, ויתקוף את האחר במרחב הציבורי ובכל מקום אחר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שוטר - העיר העתיקה - מג"ב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button