מבזקיםמשפטי/פלילי

הוגש כתב אישום נגד חשוד בניסיון שוד של קופאיות באיומי סכין יפנית

הוגש כתב אישום נגד תושב אשקלון, בן 44, שעל פי החשד ניסה לשדוד פעמיים בתוך דקות בודדות קופאיות חנויות באיומי סכין יפנית. על פי החשד, ב-30 במאי הגיע החשוד, בשעות הצהריים לחנות פארם ברחוב החשמונאים בתל אביב ואיים על הקופאית באמצעות סכין יפנית לתת לו את הכסף מהקופה.

הקופאית צעקה ומנהל המקום שהגיע ניסה להדוף את החשוד ולהוציאו בכח, כשהחשוד בועט בו מנופף בסכין לכיוונו ומאיים עליו ש"יקבל דקירה". לבסוף עזב את המקום. על פי החשד, מספר דקות אחר כך, נכנס לסופר ברחוב שינקין בתל אביב ולעיני הלקוחות שוב דרש מהקופאית את הכסף מהקופה כשהוא מנופף לעברה בסכין יפנית. משלא קיבל את מבוקשו ברח.

עם קבלת התלונות שוטרי תחנת לב תל אביב פתחו בחקירה ובמסגרתה איתרו את החשוד. לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף מגוון ראיות לרבות ראיות דיגיטליות ופורנזיות, הצליחו החוקרים לבסס את החשד לשני המקרים שביצע בהפרש דקות בודדות. עם סיומה של החקירה, הגישה אתמול (שלישי) יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב, כתב אישום הכולל שני אישומים בעבירות דרישת רכוש באיומים, החזקת סכין ואיומים. בנוסף, ביקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ניסיון שוד קופאית - סכין יפנית
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button