מבזקיםצבא וביטחון

המטח לגולן : זוהו כ-50 שיגורים. פצוע בינוני ומספר נפגעי חרדה

דובר צה"ל מסר כי בשעה האחרונה זוהו כ-50 שיגורים שחצו מלבנון לעבר שטח הארץ, חלקן יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו מספר נפילות במרחב קצרין. עוד נמסר כי בהמשך להתרעה שהופעלה במרחב הגליל העליון על חדירת כלי טיס עוין בשעה 8:23, מדובר בזיהוי שווא.

ממוקד מד"א נמסר כי בשעה 08:28 התקבלו קריאות במוקד החירום במרחב ירדן על מספר אירועים של נפילות ירי אל עבר רמת הגולן. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א רכובים על אופנועים. החובשים והפראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו לבית חולים זיו בצפת גבר כבן 30 במצב בינוני עם פציעות מרסיסים והדף, בנוסף טופלו במקום מספר נפגעי חרדה.

מנהל מרחב ירדן במד"א אורן אביטן דיווח: "הייתי בנסיעה לאחת מהתחנות שלנו באזור ושמעתי את האזעקות. מיד לאחר קולות הרעש והנפילות יצאנו בכוחות גדולים לסרוק במספר זירות בהם ראינו עשן והתקבלו קריאות בקו החירום 101. באחת הזירות ראינו עשן סמיך בבית פרטי שעולה באש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א מוחמד חוסני הוסיף דיווח: מתוך הבית יצא גבר כבן 30 בהכרה מלאה, הוא הלך על הרגליים כשהוא סובל מפצעי רסיסים ככה"נ של זכוכיות ופגיעת הדף. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים. הוא סיפר שהוא היה לבד בבית ומיד לאחר הפגיעה הוא יצא החוצה."

מנהל מרחב ירדן אורן אביטן הוסיף: ״בזירות הנוספות שסרקנו לא איתרנו פצועים נוספים, טיפלנו במקום במספר נפגעי חרדה. מדובר בנס גדול שאירע כאן עם נזק כזה שנוצר האירוע יכל להסתיים אחרת לגמרי״.

זירת נפילות - קצרין
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button