מבזקיםמשפטי/פלילי

חודשיים לאחר האירוע, הוגש כתב אישום נגד נהג האוטובוס שהיכה חרדי

יחידת התביעות של מחוז תל אביב במשטרה הגישה כתב אישום נגד נהג אוטובוס ממוצא ערבי של חברת קווים, אשר תקף לפני כחודשיים נוסע חרדי סמוך למחלף בר אילן. הנהג היכה את הנוסע לאחר שלחץ על כפתור העצור במטרה לרדת מהאוטובוס והנהג לא עצר בתחנה. כתב האישום מייחס לנהג עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש והיזק לרכוש במזיד. את המותקף מייצג עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו.

כתב האישום מתאר כיצד תקף הנהג את הנוסע: "לאחר שהנוסע ציין לנהג כי הוא זה שלחץ על הכפתור, תקף אותו הנהג בכך שהשליך לעברו כוס קפה, אותה אחז בידו. לאחר חילופי דברים בין הצדדים, ודרישה של הנאשם שהמתלונן "יתנצל בפני אללה", התקדם הנהג לכיוון הנוסע, החל להכות אותו בפניו ובגופו, חנק אותו והכניס את אצבעותיו לעיניו. במעשיו האמורים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן וגרם לו חבלה של ממש וכך הזיק במזיד לרכוש המתלונן".

עו"ד בלייכר מסר: "אנו מברכים את תביעות המשטרה על הגשת כתב האישום. מדובר באדם מסוכן אשר תקף בצורה קשה ביותר ואכזרית תוך דרישה לבקש סליחה מאללה, כך שמדובר על תקיפה לאומנית גזענית. אנו חושבים שהיה ראוי להותיר את התוקף במעצר עד תום ההליכים ולהגיש נגדו כתב אישום חמור הרבה יותר על ידי הפרקליטות"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בלייכר הוסיף: "עתה משהוגש כתב האישום על ידי תביעות המשטרה עם העובדות כפי המתואר, אנו מבקשים לזרז כמה שניתן את ההליך שכן כל יום שהפורע האיסלאמסטי מהלך חופשי מהווה הדבר סכנה לאזרחי ישראל. בנוסף יש לעשות בדק משמעותי בקרב נהגי התחבורה הציבורית כדי לזהות טרוריסטים ותומכי טרור המהווים סכנה מידית חמורה וברורה לביטחון. הכתובת על הקיר, חייבים לפעול".

צילום: רשתות חברתיות

Back to top button