מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ לזימי: שר האוצר מועל בתפקידו אבל ראש הממשלה הוא הכתובת למחדל

ח״כ נעמה לזימי (עבודה) תוקפת בטוויטר את שר האוצר סמוטריץ׳ על תפקודו. לזימי: ״סמוטריץ׳ מרסק את כלכלת ישראל. ‏העלים כל מנוע צמיחה שאמור לשרת את ישראל ושיקומה ביום שאחרי בתקציב שעבר. ‏מתעלם מכל המלצות הדרג המקצועי החל מאגף תקציבים ועד לבנק ישראל. ‏משקר ביודעין על מצב הגרעון ונתוני התקציב ובונה על מניפולציות עלובות על פני עבודה יסודית, למרות אין ספור פניות וכינוסים בנושא."

"‏מאשים את כולם, כולל את חברות הדירוג, כדרך לחמוק מאי יכולות והיעדר כישורים לצד אידיאולוגיה סהרורית שמסכנת את המדינה. ‏משקר לאורך כל זמן המלחמה על הכוונה לקצץ בכספים מיותרים והן על עבודה יסודית שאיננה – חושב שהכלכלה תשרוד דרך דף מסרים. ‏נמנע ממתווים ראויים לפיצוי ענפים שנפגעו כמו תיירות ועסקים באזורים סמוכים פינוי בעודו מעביר מיליארדים לבייס ומקורבים".

"‏מעביר כספים לחברים שלו בהעברות תקציביות שערורייתיות בעודו מקצץ רוחבית בשירותים החברתיים של כולנו. ‏מסרב להכין תקציב מדינה ועוד קורא לדרג המקצועי שמנסה להתריע (לא מספיק חזק) להתפטר. ‏עושה הכל כדי לסייע לרשתות החינוך העצמאיות לחמוק מחוב לרשות המיסים ולכסות להן את החובות מכספי הציבור. ‏כל זה בזמן מלחמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"‏שר האוצר מועל בתפקידו באופן פושע ומסוכן, אבל ראש הממשלה הוא הכתובת הראשית למחדל ולאסון הכלכלי תחתיו. הפרת אמונים בכל צעד וצעד.״

נעמה לזימי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

תגובה אחת

Back to top button