בריאותמבזקים

משרד הבריאות: אלו התכשירים לטיפול באין אונות המסכנים את בריאותכם

משרד הבריאות מזהיר את הציבור משימוש וצריכה של מוצרי מזון המבוססים על דבש, זאת בעקבות פעילות שנעשתה לאחרונה על ידי מפקחי שירות המזון שבמשרד הבריאות במחוז צפון. בפעילות זו נתפסו מוצרי מזון של דבש Epimedyumlu Macun מחברת Themra וממרח BITKISEL KARISIMLI MACUN Q7 GOLD. המוצרים אינם מאושרים על ידי משרד הבריאות.

מבדיקת מעבדה שהתבצעה עולה כי המוצרים מכילים את החומר הפעיל בתרופת ויאגרה (sildenafil) הניתנת לבעיות של אין אונות ומותרת לרכישה רק בבית מרקחת על ידי רוקח מוסמך ולאחר קבלת מרשם רופא. שימוש בתכשירים לאין אונות שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות ומכילים את החומר התרופתי האמור הובילו בעבר לאשפוזים. חשוב לציין כי צריכה של ויאגרה מזויפת, או ללא פיקוח רפואי, עלולות לחשוף את המטופל למינונים גבוהים ולא ידועים, התוויות נגד עם תרופות אחרות ותופעות לוואי מסכנות חיים, ובהן לעלייה של לחץ הדם, לפגיעה בראייה פגיעה במערכת הלב ולהוביל לבעיות בקצב הלב.

משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש במוצרים מזויפים העלולים לפגוע בבריאות הציבור, וקורא לציבור לרכוש תרופות רק במקומות המאושרים לכך כדוגמת בתי מרקחת, רשתות הפארם ובאישור רופא, ולהימנע מקניית תרופות דרך רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט לא מוכרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: משרד הבריאות
אזהרת צריכה - משרד הבריאות - תכשיר נגד אין אונות
צילום: משרד הבריאות

Back to top button