מבזקיםפוליטי / מדיני

הגולן וקצרין יוגדרו כיישובי קו עימות

אורי קלנר ראש מוא"ז גולן ויהודה דואה, ראש מועצה מקומית קצרין, נפגשו היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונועדו עמו באשר למצב בצפון.

קלנר ודואה אמרו בתום הפגישה, "נפגשנו היום עם ראש הממשלה, אנחנו מודים לו על הפגישה הטובה ומחזקים את ידיו בימים מאתגרים אלה. למרות הימים המורכבים תושבי קצרין והגולן נאחזים בקרקע בקהילות ובישוביים וימשיכו לחזק ולהגדיל את ההתיישבות היהודית בגולן ובקצרין.

בפגישה סוכם כי יחל תהליך להגדרת הגולן וקצרין כיישובי קו העימות, על כל המשתמע מכך. במהלך הפגישה סוכם כי הגולן וקצרין יקבלו סיוע שוטף לתקציבי המועצות, דרך החלטת הממשלה האזוריות של קצרין והגולן ודרך החלטת הממשלה החדשה שמתגבשת בימים אלו לצפון, יחד עם זאת סוכם על תוספת לחיזוק ההגנה, תוספת מיגוניות ופרויקטים נוספים חשובים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה הדגיש כי תלמידי קצרין והגולן כמו שאר תלמידי ישראל זכאים לפתוח את שנת הלימודים בביטחון מלא ועל כן מערכת הביטחון תעשה התאמות ביטחונית לכיסוי הצירים. ראש הממשלה התרשם מחוסן התושבים וההנהגות המקומיות, נוכח האתגרים הביטחוניים מולם אנו ניצבים בימים אלו.

חיזקנו את ראש הממשלה בפעולתו להכרעת האויב, ביכולתה של מדינת ישראל וצה"ל לתקוף ולהכריע גם את האויב מצפון ובכך להשיב את תחושת הביטחון לתושבי הצפון בפרט ולתושבי מדינת ישראל בכלל.

אורי קלנר ראש מוא"ז גולן ויהודה דואה עם רוה"מ
צילום: מעיין טואף /לע"מ

Back to top button